وام 200 میلیونی بانک کارآفرین چه شرایطی دارد؟

لست سکند

مشتریان بانک کارآفرین این امکان را دارند تا با داشتن سپرده در یکی از شعب این مجموعه و ایجاد میانگین حساب، وام 200 میلیونی طرح «صبا» را دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی امکان دریافت وام 200 میلیونی بانک کارآفرین دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات به افرادی اعطا خواهد شد که میانگین حساب مناسب را ایجاد کرده باشند. این وام 24 درصد سود دارد و 22 درصد مبلغ آن همان ابتدا نزد بانک مسدود خواهد شد. این مبلغ تا پایان بازپرداخت تسهیلات مسدود خواهد ماند. ضمانت اصلی برای این تسهیلات تا سقف 60 میلیون تومان ضامن رسمی و برای مبالغ بالاتر سند ملک خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه اعلام شده است. با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان و کل سود تسهیلات 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

وام به مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلف

این مجموعه وام‌های دیگری شامل نیک آفرین پلاس، امید آفرین و … به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌کند. این مجموعه اخیرا به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان توجه ویژه‌ای دارد و در این راستا تفاهم نامه‌های متعددی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان امضا کرده است.

اعتقاد بانک کارآفرین بر این است که شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند عقب ماندگی‌های گذشته در بخش فناوری را از بین ببرند. بنابراین با رویکرد حمایت از کارآفرینی و اشتغال زایی تفاهم نامه‌های متعددی را منعقد کرده است. این مجموعه همواره به اشتغال آفرینی و مسائل این چنینی توجه دارد و در این خصوص خدمات مختلفی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز