وام 50 میلیون تومانی بانک ملت + جزئیات اقساط

بانک ملت به منظور کمک به مشتریان خود برای خرید کالاها و خدمات مورد نیازشان، تسهیلاتی را تحت عنوان «شاپ کارت» به متقاضیان اعطا می‌کند. طبق اطلاعات موجود در وبسایت بانک ملت، نرخ سود این نوع تسهیلات پایین‌تر از دیگر وام‌های این بانک است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افراد برای استفاده از این نوع تسهیلات باید دارای حساب قرض الحسنه بانک ملت و ضامن رسمی معتبر باشند. ضمنا باید هزینه آبونمان سالیانه و تشکیل پرونده را هم به مبلغ 530 هزار تومان به بانک عامل پرداخت کند. نداشتن چک برگشتی و بدهی به سیستم بانکی از جمله ویژگی‌های لازم متقاضیان برای برخورداری از تسهیلات شاپ کارت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سقف این تسهیلات پرداختی برای خرید اقساطی کالا 50 میلیون تومان با نرخ سود منعطف است. یعنی برای بازپرداخت 12 ماهه این نوع وام 10 درصد سود، اقساط 24 ماهه 14 درصد سود و پرداخت قسط در 36 ماه معادل 15 درصد سود در نظر گرفته شده است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوی امروز:

افراد وام گیرنده با داشتن شاپ کارت بانک ملت می‌توانند محصولات و خدمات خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه خریداری و در مدت زمان موردنظر با نرخ سود مشخص شده تسویه کنند. افراد از زمان صدور کارت، 120 روز فرصت دارند تا از اعتبار آن استفاده کنند.

ضمنا امکان بهره گیری از این تسهیلات بانک ملت به صورت گروهی هم وجود دارد. یعنی سازمان‌ها، نهادها یا شرکت‌ها با انعقاد قرارداد گروهی می‌توانند از تسهیلات شاپ کارت استفاده کنند.

نحوه بازپرداخت شاپ کارت

در صورتی که وام گیرنده حداکثر مبلغ، یعنی 50 میلیون تومان، را دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم 12 ماه تعیین شود باید 4 میلیون و 395 هزار و 794 تومان هر ماه قسط بپردازد. در مجموع کل مبلغ وام و سود بانک از این تسهیلات با شرایط ذکر شده، 53 میلیون و 279 هزار و 532 تومان است.

مرتبط با : بانک ملت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “وام 50 میلیون تومانی بانک ملت + جزئیات اقساط

  1. رویا گفته:

    اطلاعاتتون غلطه.. دو میلیون 600 هزار تومن بلوکه میکنند و نزدیک به 1 میلیون هزینه تشکیل پرونده و هزارتا چیز بی مصرف دیگه میگیرن. 30 روز هم مهلت استفاده از کارته.

  2. ناشناس گفته:

    تاحالا باخودتون فکرکردین یه کارمندرسمی توفامیل بایدضامن چندنفربشه؟!هرکارمندالان ضامن ده هانفرشده دیگه بانک هم قبولشون نمیکنه

  3. رز گفته:

    سلام
    این طرح دقیقا کپی برداری از طرح طراوت بانک آینده هستش
    گروه طراحی محصول بانک ملت یکم از خودتون خلاقیت به خرج بدین و البته تا اینجا که رفتین حداقل میپرسیدین ببینین طرح اونا موفق بوده یا نه؟
    کدوم بدبخت بیچاره ای میاد اینجا با اون نرخ وام میگیره و ازاون ور از فروشگاه با قیمت بیشتر از سایر فروسگاه ها محصول خرید میکنه
    حساب که بکنیم نرخش بیشتر از این حرفاست

  4. محمد گفته:

    خوب است فقط کاش این درخواستهای وام ازطریق آپ امکانپذیر میشد یا اگر هست اطلاع رسانی بشه که این امر تاثیر زیادی هم درخواستها هم سرعت انجام کار وهم محسنات کاهش رفت وآمد و محیط زیست و وقت مردم و سلامتی و دهها اثر مفید دیگه هدردادن انرژی فسیلی ودیگر دیگر چیزها دارد با تشکر

  5. رضا گفته:

    برید جعمش کنید با این وام های مسخرتون که هزارتا بهونه وایراد میارید جیگرادمو خون میکنید رک بگین وام نمیدیم بانک فقط پاس کاری میکنه ادمو جوری اذیتت میکنه که ازهرچی وامه حالت بهم میخوره

  6. ارش گفته:

    تورو خدا وامی بزارید که بشه بدونه ضامن برداشت کرد بخدا حسابمون خوبه ولی خدا نه فامیل درستی بهمون داده نه شرایطی که جایی به دردمون بخوره ماموندیم و خدای خودمون خواهش میکنم به فکر ماهم باشید تمنا میکنم یه دری به روی ماهم باز کنید بتونیم قدمی برداریم شاد بشیم

  7. بازنشسته گفته:

    اولا هر بانکی نمی‌ده ؛ دوما مردم ضامن رسمی دولت از کجا پیدا کنند : سوما تازه اگه این مراحل رو طی کنی ؛ که ۹۰ درصد نمیتونن ؛ کارت تازه مهلت ۱ ماهه داره فکر کنم ؛ چرا پول نقد نمیدید؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز