دریافت سه وام قرض الحسنه با یک حساب سپرده!

لست سکند

بانک مهر ایران در طرحی به نام «سه در یک» با یک سپرده سه وام به مشتریان خود پرداخت می‌کند. تسهیلات اعطایی این طرح نرخ کارمزد و دوره بازپرداخت متفاوتی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، با توجه به نرخ تورم و شرایط اقتصادی حال حاضر کشور، این مجموعه طرح سه در یک را ارائه داده است؛ به این صورت که تسهیلات اول معادل مبلغ واریزی متقاضیان به صندوق اجتماعی بانک خواهد بود. سود این وام سالیانه یک درصد است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بخش دوم تسهیلات هم معادل 50 درصد مبلغ واریزی فرد و حداکثر 50 میلیون تومان است. این مبلغ تسهیلات یا به صاحب سپرده یا بستگان درجه یک وی پرداخت می‌شود. سود این وام 4 درصد در سال است. هر یک از تسهیلات مرحله اول و دوم باید حداکثر طی 60 ماه بازپرداخت شوند.

راز آسمان پایتخت

اما تسهیلات سوم به امتیاز فرد بعد از بازپرداخت وام اول و دوم بستگی دارد. با تسویه کامل اقساط دو وام دریافت شده، بانک تا سقف مجاز به فرد متقاضی برای بار سوم تسهیلات ارائه می‌دهد. بانک این وام را هم یا به خود متقاضی یا افراد معرفی شده از طرف وی می‌پردازد. سود این تسهیلات سالیانه 4 درصد بوده و حداکثر در مدت زمان 60 ماهه قابلیت بازپرداخت دارد.

یک مثال روشن از طرح سه در یک بانک مهر ایران

اگر فردی 100 میلیون تومان به سپرده اجتماعی بانک مهر ایران واریز کند، پس از تشکیل پرونده و طی 24 ساعت، امکان دریافت مبلغ 100 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد یک درصد در سال را دارد. همزمان این فرد می‌تواند وام دوم را تا سقف 50 میلیون تومان و سود سالیانه 4 درصدی هم دریافت کند.

مهلت بازپرداخت هر یک از این وام‌ها به انتخاب خود وام گیرنده 24 تا 60 ماه خواهد بود. با اتمام تسویه اقساط این دو وام، فرد امکان درخواست برای دریافت وام سوم تا سقف مجاز بانک را دارد که به حساب خودش با افراد معرفی شده وی پرداخت خواهد شد. سود سالیانه این وام هم 4 درصد اعلام شده است.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “دریافت سه وام قرض الحسنه با یک حساب سپرده!

  1. کیوان گفته:

    میگم مردم مارو با چی اشتباه گرفتین چه وامی چه کشکی هرکی صد داشته باشه وام برای چی میخواد تازه هیج بانکی وام نمیده که زکی……..

  2. صدای هموطن گفته:

    پول خودمون رو میگیرید و به خودمون میدید و تازه باید برای پول خودمون هم به شما سود بدیم واقعا عالیه
    همون وام ندین خیلی بهتر از این وام دادنتون هست

  3. علی گفته:

    سلام من یه آدم متاهل یه فرزندهم دارم بعد الان چندین ماه به این بانک یا بانک دیگر مراجعه میکنم الان کی کسری ازحقوق داره یا میده برای ضمانت هرجا هم رفتم برای ۵۰ میلیون وام ۳ضامن کسری ازحقوق میخوان این چه جور وام فوری هست که باید ۳ ضامن هم بیاریم حداقل یه راهی بذارین که اونی که واقعا احتیاج داره استفاده کنه ناامید نشه از زندگیش بااین وضعیت گرونی ..ممنونم اگر راحت تر راهنماییمونکنین.

  4. پورکم گفته:

    سلام،همه میدونن،آوردن ضامن،برای،اغلب مردم،دشواره،بانکها،لااقل،نوع،گرفتن،ضمانت،راعوض کنن،مثلا،بنده خدایی،که نمیتونه،ضامن،پیدا،کنه،و یه ماشین پراید،داره،سند ماشینوشو،بذاره،برای،ضمانت،بتونه وام ۱۰مییونی،با،سودبازپرداخت۴%.که اگه ماشینشو،بتونه،تعمیرکنه،این نوع وامها،بدردمردم،میخوره،اگه واقعا میخواهید،برای مردم کارانجام بدین،منظور،یه وام کوچولو دادن بانک،کار بعضی ها،راه میافته

  5. محمد گفته:

    یامن بدمتوجە شدم یااینکە …..یعنی من 100تومان بزنم بە حساب بانک بمونە تاوام تمام بشەبعدازوام سپردە ازاد بشە مگە ملت عقل ندارن 100تومان بە بانک بدی بازازپول خودت بهت وام بدە بعد بهرە هم بدی واسە نصف سپرده عجب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز