وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات چه شرایطی دارد؟

لست سکند

بانک صادرات به منظور کمک به مشتریان خود و جبران کمبود نقدینگی آن‌ها طرح تسهیلاتی به نام «طلائی 2» تدارک دیده که سقف مبلغ آن به 300 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که خواهان وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری با خواب حداقل سه ماهه یا حداکثر 12 ماهه داشته باشند. در صورت داشتن شرایط مذکور، متقاضی باید به فکر ضامن برای دریافت این تسهیلات نیز باشند. ضمانت اصلی برای گرفتن این وام داشتن ضامن رسمی به همراه اعتبار شغلی است. سود این تسهیلات با توجه به مدت بازپرداخت، ماندگاری سپرده و ضریب برابری تعیین می‌شود و بین 2 تا 18 درصد متغیر است. زمان پرداخت اقساط این وام در بازه زمانی حداقل 12 ماهه یا حداکثر 36 ماهه خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط 10 میلیون و 845 هزار و 719 تومان اعلام شده است. کل سود وام به 90 میلیون و 445 هزار و 872 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 390 میلیون و 498 هزار و 872 تومان خواهد بود.

آغاز به کار بانک صادرات و دسته بندی خدمات این مجموعه

بانک صادرات ایران به صورت رسمی در پانزدهم شهریورماه 1331 با سرمایه اولیه 2 میلیون تومانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در ابتدای کار خدمات محدود داشت اما اکنون در تمامی حوزه‌های بانکداری اعم از الکترونیک، تسهیلات و تعهدات، سپرده گذاری، کارت‌های بانکی و خدمات اینترنتی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. ضمنا این بانک برای خدمت رسانی به مشتریان خارج کشور در کشورهایی مانند آلمان و افغانستان شعبه‌هایی را راه اندازی کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز