شرایط دریافت وام «نارون» بانک سینا چیست؟

لست سکند

بانک سینا به منظور حمایت از مشتریان خود، طرح وامی به نام «نارون» تدارک دیده است. سقف وام این طرح 300 میلیون تومان اعلام شده و نیاز به سپرده‌گذاری قرض الحسنه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سینا هستند باید گذشته از سپرده گذاری، حداقل یک ماه یا حداکثر 12 ماه خواب سپرده داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این میزان وام اعتبار شغلی به علاوه جواز کسب و پروانه فعالیت اعلام شده است. سود این وام با توجه به دوره بازپرداخت و ماندگاری سپرده متفاوت بوده و بین 10 تا 23 درصد تغییر می‌کند.

همچنین بازپرداخت این تسهیلات به صورت یکجا یا اقساطی امکان‌پذیر است. تشخیص حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات با توجه به شرایط متقاضی متفاوت بوده، اما از 48 ماه بیشتر نخواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با در نظر گرفتن مبلغ وام، سقف نرخ سود و زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 7 میلیون و 608 هزار و 775 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 65 میلیون و 221 هزار و 201 تومان خواهد رسید. جمع رقم وام و سود آن نیز 365 میلیون و 421 هزار و 201 تومان اعلام شده است.

درباره بانک سینا، مزایا و خدمات آن بیشتر بدانید

بانک سینا از جمله مجموعه‌های بانکی خصوصی کشور است که بیست و هشتم اسفندماه سال 1387 مجوز فعالیت خود را دریافت کرد. این مجموعه با در اختیار داشتن کارکنانی سریع، مشتری مدار و درست کار، پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک، جلب اعتماد مشتریان و شعب متعدد در سراسر کشور در قالب افتتاح انواع حساب‌ها، تسهیلات، خدمات ارزی، کارتی، سامانه‌های بانکی، مبارزه با پولشویی، سامانه دریافت خدمات مشتریان حقوقی، خدمات نوین و… به مشتریان حقیقی و حقوقی خود خدمت رسانی می‌کند‌.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز