جز به جز وام 300 میلیونی بانک سینا

لست سکند

اشخاصی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی طرح «آفتاب» هستند، تنها کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه مخصوص افتتاح کرده و بین یک تا 12 ماه سپرده حساب ایجاد کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان دریافت وام 300 میلیون تومانی هیچ سود و کارمزدی نمی‌پردازند و هزینه برای آن‌ها صفر است. تنها هزینه پرداختی متقاضیان، به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی مربوط می‌شود. افرادی که مایل به دریافت تسهیلات مذکور هستند کافی است ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات 48 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اقساط این تسهیلات، با توجه به شرایط مذکور، 6 میلیون و 818 هزار و 182 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن، 300 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

نکاتی درباره تسهیلات طرح آفتاب

این تسهیلات در گروه طرح‌های تسهیلاتی بانکداری اجتماعی بانک سینا قرار دارد. بانک سینا این وام را برای اعضای سازمان نظام مهندسی، گروه مساجد، اهل سنت، کارگران دارای بیمه تامین اجتماعی، پیشه وران، مددجویان و همچنین دامپروران، روحانیون، رانندگان تاکسی، کامیون و سواری و گروه عشایر تدارک دیده است.

وام گیرندگان در صورت تمایل این امکان را دارند که تسهیلات را به شخص دیگری انتقال بدهند. لازم به ذکر است صاحبان دیگر حساب‌های قرض الحسنه در بانک سینا نیز می‌توانند برای این طرح وام درخواست بدهند.

آشنایی با برخی از خدمات بانک سینا

بانک سینا علاوه بر تسهیلات، خدمات مربوط به افتتاح انواع حساب، صدور انواع ضمانت نامه‌های ریالی، محاسبه سود و اقساط تسهیلات، خدمات ارزی، انواع کارت، اینترنت و موبایل بانک و همچنین پیام کوتاه بانکی، رمز یکبار مصرف، بازپرداخت اقساط تسهیلات با کارت‌های شتابی و … را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز