همه چیز درباره وام 50 میلیونی بانک سینا با اقساط 1 میلیون و 900 هزار تومانی

لست سکند

بانک سینا به افرادی که در این مجموعه حساب قرض الحسنه دارند در قالب طرح «لیلیوم» وام 50 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. متقاضیان به منظور دریافت این تسهیلات باید از طریق اپلیکیشن سیبانک درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان حقیقی بانک سینا که مایل به دریافت تسهیلات هستند، گذشته از افتتاح حساب قرض الحسنه باید حداقل دو ماه یا حداکثر شش ماهه میانگین حساب ایجاد کنند. این تسهیلات به ارائه ضامن رسمی احتیاج ندارد و ضمانت اصلی برای آن اعتبارسنجی است. افرادی که رتبه اعتباری آ داشته باشند، امکان درخواست برای سقف تسهیلات را دارند. دارندگان رتبه اعتباری بی و سی تنها می‌توانند برای تسهیلات تا سقف 20 میلیون و 10 میلیون تومان درخواست بدهند. سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و وام گیرندگان حداکثر ظرف 36 ماه امکان بازپرداخت آن را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی که فرد واجد شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی با نرخ سود و بازپرداخت ذکرشده باشد، میزان هر قسط برای وی 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد رسید. جمع رقم وام و سود آن نیز 69 میلیون و 777 هزار و 499 تومان خواهد بود.

نگاهی به مزایا و ویژگی‌های بانک سینا

بانک سینا بیست و هشتم اسفندماه سال 1387 مجوز فعالیت را از بانک مرکزی دریافت کرد. این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود تلاش کرده همگام با سیاست‌های کلان اقتصادی و اهداف و برنامه‌های تولیدی در حوزه صنایع بزرگ و کوچک حرکت کند. بانک سینا با در اختیار داشتن کارکنان پرسرعت و دقیق و درستکار، پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک، جلب اعتماد مشتریان و گستردگی شعب توانسته فعالیت جامع و درستی داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “همه چیز درباره وام 50 میلیونی بانک سینا با اقساط 1 میلیون و 900 هزار تومانی

  1. ناشناس گفته:

    سلام چرا ما مراجعه میکنیم بانک برای این وام ها …فقط وام ازدواج و فرزند آوری میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز