نحوه دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت با اقساط 7 میلیونی

تور لحظه آخری-کاماپرس

بانک تجارت در راستای پاسخ دادن به نیاز مشتریان و کامل کردن سبد خدمات اعتباری خود برای گروه مشتریان بانکداری شخصی و در نهایت متنوع کردن طرح تسهیلاتی طرح «پویا» را تدارک دیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین به روزرسانی روابط عمومی بانک تجارت، سقف وام طرح پویا 200 میلیون تومان اعلام شده است. این تسهیلات بر مبنای عقد مرابحه، بدون امکان شارژ مجدد، به متقاضیان دارای سپرده قرض الحسنه جاری یا کوتاه مدت با میانگین حساب حداقل سه ماهه یا حداکثر 9 ماهه اعطا می‌شود.

این تسهیلات بدون توثیق سپرده پرداخت می‌شود. کارمزد و نرخ سود این تسهیلات به 23 درصد و حداکثر زمان پرداخت اقساط آن به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است گروه هدف این تسهیلات اشخاص حقیقی بوده و این وام به آن‌ها به صورت کارت اعتباری اعطا می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به سقف تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط به 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان می‌رسد. کل سود وام، 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و نرخ سود آن نیز به 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد رسید.

چه وثایق و ضمانت‌هایی برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت لازم است؟

اخذ چک یا سفته مشتری یا ضامن، دریافت گواهی کسر اقساط از حقوق مشتری یا ضامن و ضمانت یک نفر کاسب دارای پروانه کسب معتبر از جمله وثایق یا ضامن‌های دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک تجارت هستند. افراد متقاضی این وام که در روستا ساکن هستند، به منظور دریافت آن کافی است یک نفر از ساکنان روستا که دارای اهلیت و صلاحیت و مورد تایید دهیاری هستند، به یکی از شعب بانک تجارت معرفی کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “نحوه دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت با اقساط 7 میلیونی

  1. سعید منصوری ملکی گفته:

    خدا کنه ضمانتنامه فقط دارای چک برگشتی ها و رفع سوء اثر شده ضامنین بیانجامد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز