وام بازنشسته ها چند است؟ / چند نکته درباره وام تامین اجتماعی

تور لحظه آخری-کاماپرس

از چندی پیش اخباری در رابطه با اعطای وام 20 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی منتشر و حتی زمان آن نیز 20 آبان اعلام شد. با این حال، بازنشستگان معتقدند که این وام با عنوان «وام ضروری ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی»، یا وجود خارجی نداشته و یا به افرادی غیر از بازنشستگان تعلق می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، به دنبال اعلام دولت مبنی بر اعطای وام ضروری بازنشستگان، بسیاری از این افراد به امید پوشش بخشی از هزینه‌های زندگی که اغلب شامل هزینه‌های پزشکی و خدمات درمانی می‌شود، نسبت به ثبت‌نام و دریافت این وام اقدام کردند؛ اقدامی که همچنان بدون حاصل و نتیجه مانده است.

بیشتر بخوانید:

بسیاری از بازنشستگان از این مساله گله داشته و می‌گویند که تنها برای ۲۰ میلیون وام، ۲۰ میلیون بار ثبت‌نام کرده ولی هنوز خبری از پرداخت تسهیلات نیست.

راز آسمان پایتخت

به نقل از دنیای اقتصاد، برخی نیز عنوان می‌کنند که طبق گفته مسولان، این وام تنها به بازنشستگان دارای حقوق زیر ۷ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

در این راستا، بسیاری از بازنشستگان تامین اجتماعی، خواستار اعلام موضع شفاف مسولان در رابطه با وام ضروری 20 میلیونی بوده و می‌خواهند بدانند که نحوه گزینش و تعداد پرداختی‌ها به چه صورت است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز