اقساط و نرخ سود وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین چقدر است؟

افرادی که کمبود نقدینگی دارند و مایل به داشتن سپرده و ایجاد میانگین حساب نیستند، کافی است به بانک کارآفرین مراجعه کرده و برای وام 200 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک کارآفرین برای راحتی متقاضیان وام، طرح تسهیلات 300 میلیون تومانی «صبا» را تدارک دیده است. از آنجاکه وام باید در یک حساب بانک کارآفرین واریز شود، لازم است افراد بعد از درخواست تسهیلات، سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. لازم به ذکر است بانک 22 درصد مبلغ تسهیلات را تا زمان کامل تسویه اقساط مسدود خواهد کرد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ارائه ضامن رسمی و سند ملکی است. البته ضمانت مذکور برای مبلغ 200 میلیون تومان تعیین شده و در صورتی که شخصی واجد شرایط دریافت مبلغ کمتری باشد، نوع ضمانت برای وی متفاوت خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

میزان سود تسهیلات مذکور 24 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام برحسب مبلغ دریافتی متفاوت بوده اما از 60 ماه بیشتر نمی‌شود.

راز آسمان پایتخت

با توجه به میزان وام، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، مقدار هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان می‌رسد. همچنین جمع رقم وام و سود آن نیز 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان اعلام شده است.

مختصری درباره بانک کارآفرین

بانک کارآفرین هجدهم آذرماه 1379 پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی و تحقق افزایش سرمایه، شروع به کار کرد. این بانک دو سال بعد از آغاز کار، به دلیل عملکرد مطلوبی که داشت، در تابلوی بورس و اوراق بهادار تهران قرار گرفت. هم اکنون این بانک با داشتن بیشتر از 100 شعبه در سراسر کشور انواع خدمات پولی و بانکی را به مشتریانش ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز