وام 200 میلیون تومانی بانک ملت به چه منظوری پرداخت می شود؟

بانک ملت به مشتریانی که خواهان وام خرید کالا هستند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند تا 200 میلیون تومان تسهیلات ارائه می‌دهد. طرح این وام، «شاپ کارت» نام دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریانی که مایل هستند وام 200 میلیون تومانی خرید کالای ملت را دریافت کنند، باید ضامن رسمی داشته باشند. سود این تسهیلات بسته به دوره بازپرداخت، 10 یا 14 یا 15 درصد خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد. وام گیرندگان با این میزان تسهیلات فقط امکان خرید کالاهای مختلف از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت را دارند. بلافاصله بعد از دریافت وام، تا 120 روز امکان خرید وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 733 هزار و 266 تومان است. کل سود تسهیلات، 12 میلیون و 397 هزار و 591 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 62 میلیون و 927 هزار و 591 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

برخی از خدمات و دستاوردهای بانک ملت طی سال‌های فعالیت آن

بانک ملت یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که بیست و نهم آذرماه سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر بانک ملت انواع خدمات مربوط به سپرده‌ها، تسهیلات و تعهدات ریالی، سپرده‌های ارزی، طرح‌های اعتباری و تسهیلات ارزی را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس زرین بانک محبوب ایران 1396، عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی 95 سازمان مدیریت صنعتی ایران، تندیس برترین خدمات الکترونیکی 95، تندیس زرین برند محبوب‌ترین بانک ایران 95، نماد زرین برند محبوب در حوزه خدمات بانکی 94 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز