وام 2 میلیارد تومانی بانک کارآفرین مختص چه کسانی است؟

پزشکان دارای مجوز و پروانه نظام پزشکی که مشتری بانک آفرین هستند، می‌توانند از طرح تسهیلاتی «ارزش سلامت» این مجموعه استفاده کنند و وام 2 میلیارد تومانی بگیرند. این مقدار وام تنها به منظور خرید مطب پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، پزشکانی که مایل به استفاده از وام 2 میلیارد تومانی بانک کارآفرین هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حساب متقاضیان این وام تا پایان تسویه اقساط مسدود می‌شود. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. ضمانت لازم برای دریافت این تسهیلات ارائه سند ملکی و داشتن اعتبار شغلی، پروانه نظام پزشکی، و همچنین ضامن هم‌صنف است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 50 میلیون و 786 هزار و 855 تومان است. کل سود تسهیلات، 1 میلیارد و 47 میلیون و 211 هزار و 191 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 3 میلیارد و 52 میلیون و 711 هزار و 291 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

برخی دیگر از وام های پرداخت شده توسط بانک کارآفرین

بانک کارآفرین از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با بیشتر از 100 شعبه در سراسر کشور به مشتریان واجد شرایط خدمت رسانی می‌کنند.

این مجموعه تاکنون توانسته نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی 34 هزار سال 1400، رتبه نخست بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری در بین 500 شرکت بزرگ ایران و … را به دست آورد.

این بانک تحت شرایط خاص تسهیلات مختلفی را به اقشار مختلف جامعه پرداخت می‌کند. این مجموعه طی 10 ماهه ابتدایی سال جاری هزار و 113 فقره وام ازدواج و 780 فقره تسهیلات فرزندآوری به مشتریان واجد شرایط اعطا کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز