مبلغ وام طرح پارسا چقدر است و شرایط دریافت آن چیست؟

مشتریان بانک گردشگری با استفاده از طرح «پارسا» این مجموعه امکان دریافت وام 200 میلیون تومانی را دارند. این تسهیلات به دارندگان سپرده قرض الحسنه بانک گردشگری پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک گردشگری، در صورتی امکان درخواست برای این مبلغ تسهیلات را دارند که حداقل چهار ماه از مدت زمان خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها دو یا چهار درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم به 36 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 555 هزار و 550 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن به 200 میلیون و 99 هزار و 800 تومان می‌رسد.

آریاک سفر

درباره اهداف بانک گردشگری و دستاوردهای آن بیشتر بدانید

بانک گردشگری از سال 1389 با هدف حداکثر کردن منافع پایدار و بلندمدت سهامداران از طریق ارائه خدمات نوین اعتباری و مالی در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک بر صنعت گردشگری تاکید دارد و به دنبال حداکثر کردن سهم فعالیت‌های اعتباری و مالی در این بخش است. هم اکنون این مجموعه انواع محصولات و خدمات الکترونیک، عمومی و ویژه را به مشتریان واجد شرایط حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهد.

بانک گردشگری تاکنون موفق به کسب رتبه 55 صد شرکت برتر ایران در سال مالی 94، تندیس سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی 90، نشان زرین برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، تندیس برتر پنجمین اجلاس جهانی نشان برتر در حوزه برندینگ و مشتری مداری و … شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز