وام 200 میلیون تومانی بانک سینا + شرایط و نحوه پرداخت

بانک سینا به منظور کمک به مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «اعتباری ویژه» تدارک دیده است. مبلغ تسهیلات این طرح حداکثر 200 میلیون تومان بوده و تمام افراد واجد شرایط امکان درخواست و دریافت آن را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از اشخاصی که مایل به دریافت این وام هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند. ضمنا افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه از مدت زمان افتتاح سپرده آن‌ها بگذرد. سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت و ماندگاری تعیین می‌شود و حداکثر به 18 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز 60 ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان دریافت این تسهیلات هستند باید علاوه بر اعتبار شغلی ضامن رسمی داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 304 میلیون و 821 هزار و 129 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بانک سینا چه خدمات و مزیت‌هایی دارد؟

بانک سینا از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و انواع خدمات را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داد. این مجموعه به دلیل برخورداری از پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک، اعتماد به مشتریان، گستردگی شعب، داشتن کارکنانی که در خدمت به مشتری، دقت در ارائه خدمات بانکی و درستکاری زبانزد هستند، مورد توجه قرار گرفته است.

در حال حاضر این مجموعه در قالب انواع حساب‌ها، تسهیلات، خدمات ارزی، بانکداری شرکتی و همچنین بانکداری الکترونیک و … به مشتریان خود خدمات مختلفی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “وام 200 میلیون تومانی بانک سینا + شرایط و نحوه پرداخت

  1. سحر امیری گفته:

    همن همیشه به این فکر می کردم که اسم بعضی از این بانک ها مخفف چیه اگر از اسم ها داره استفاده میشه مثلا چرا بانک احسان نداریم یا بانک ممد مثلا:)

  2. حمیدرضا گفته:

    من از زمانی که اسمش بنیاد بود یه حساب دارم ولی شاید 20 تومن توش باشه با این حساب قدیمی و خالی میشه این وام 200 تومنی گرفت یا بازم میانگین حساب می خواهد مثل بقیه بانکها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز