شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد به منظور حمایت از مشتریان خود و برای رفع کمبود نقدینگی آن‌ها طرح تسهیلاتی به نام «کاپ کارت» تبیین کرده است. مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک پاسارگاد که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند. ضمنا افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه از میانگین حساب آن‌ها گذشته باشد. سود این تسهیلات با توجه به ضریب برابری آن بوده و حداکثر 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ارائه ضامن رسمی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام،حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان است. کل سود تسهیلات، 60 میلیون و 297 هزار و 248 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 260 میلیون و 297 هزار و 248 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که هر فرد تنها یک بار امکان استفاده از کاپ کارت بانک پاسارگاد را دارد و نمی‌توانند از منافع این طرح چندین بار استفاده کند.

نگاهی به برخی از خدمات بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد از سال 1384 با سرمایه 350 میلیارد تومانی به دنیای بانکداری وارد شد و هم اکنون با سرمایه بالغ بر هزار و 310 میلیارد تومان فعالیت دارد.

هم اکنون بانک پاسارگاد انواع خدمات بانکی اعم از افتتاح سپرده‌ها، تسهیلات و تعهدات، امور ارزی، صندوق امانات و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این مجموعه در ارائه انواع تسهیلات تکلیفی و غیرتکلیفی همواره پیشگام بوده و در این خصوص خدمات مناسبی را برای متقاضیان تبیین کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پاسارگاد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک پاسارگاد

  1. سحر امیدی گفته:

    یه سوال حالا با ۲۰۰ میلیون تومان آدم چی کار می تونه کنه که سرمایه اش بیشتر هم بشه ؟

  2. فرزانه محبی گفته:

    باز پرداخت وام و سود بانکا کار وسخت می کنه وگرنه تو ایران با وام باید به همه چی برسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز