وام 200 میلیون تومانی بانک سامان برای صاحبان مشاغل

لست سکند

مشاغلی که دستگاه کارتخوان بانک سامان را دارند و مایل به دریافت وام هستند، می‌توانند از طرح «تسهیلات ویژه دارندگان دستگاه کارتخوان بانک سامان» استفاده کرده و وام 200 میلیون تومانی دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که کارتخوان بانک سامان را دارند می‌توانند بعد از شش ماه تا 50 درصد میانگین حساب خود و حداکثر 200 میلیون وام بگیرند. افراد باید در یکی از شعب بانک سامان سپرده قرض الحسنه داشته باشند. داشتن دو ضامن رسمی و ارائه یک فقره چک برای دریافت این تسهیلات ضروری است. سود این وام 21 درصد است و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن به 36 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 7 میلیون و 535 هزار و 13 تومان است. کل سود این تسهیلات 71 میلیون و 260 هزار و 485 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 277 میلیون و 315 هزار و 485 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بانک سامان؛ از آغاز به کار تا امروز

شهریورماه سال 1381 کار بانک سامان به عنوان یک مجموعه خصوصی رسما آغاز شد. این بانک قصد دارد با گسترش خدمات خود و استفاده از متد روز، خود را به انتخاب اول مشتریان تبدیل کند. ضمن اینکه برای نیروهای نخبه نیز انتخاب اول استخدام شود و در عرصه بانکداری بین المللی پیشگام باشد. در حال حاضر بلوبانک این مجموعه با ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیکی براساس آخرین روش‌های منطبق با استاندارد روز جهان، توانسته بین مردم جایگاه خود را پیدا کند.

بانک سامان به منظور ارائه خدمات مناسب بانکی تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره، گواهینامه ایزو از سوی رسیدگی به شکایات مشتریان و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز