شرایط دریافت وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک سپه + مبلغ اقساط

لست سکند

مشتریانی که متقاضی وام هستند و به پول نقد احتیاج دارند، در صورتی که مشتری بانک سپه باشند می‌توانند با ایجاد میانگین حساب، وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که خواهان وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک سپه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام یک ماه است. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. این وام بدون سود است و تنها به آن 4 درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، میزان کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این وام یک میلیون و 388 هزار و 889 تومان اعلام شده است. مجموع رقم وام و سود آن به 50 میلیون و 100 هزار تومان می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

نگاهی به سابقه فعالیت بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های ایرانی از سال 1304 فعالیت خود را آغاز کرد. از همان ابتدا افتتاح حساب، پرداخت وام، انجام امور حوالجات ارزی و … از مهم‌ترین فعالیت‌های بانک سپه محسوب می‌شد. هم اکنون این بانک تمامی آن فعالیت‌ها را در چارچوب قانونی و با بهره گیری از متد روز دنیا به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این بانک مانند هر مجموعه پولی و مالی دیگری پرداخت وام و تسهیلات را در راس برنامه کاری خود دارد. براساس اطلاعات موجود، بانک سپه از ابتدای سال 1400 تا خردادماه سال جاری بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد. این وام‌ها در راستای حمایت از بخش‌های مولد اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و تقویت بخش پیشران اقتصادی و … به مشتریان واجد شرایط اعطا شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز