وام 300 میلیون تومانی بانک ملت برای چه کسانی است؟

پزشکان، بازاری‌ها و دیگر مشاغلی که مشتری بانک ملت هستند با استفاده از طرح «ویژه متخصصان» امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. مبلغ این وام برای هر یک از مشاغل، با توجه به توان بازپرداخت آن‌ها، متفاوت خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک ملت حساب جاری داشته باشند یا افتتاح کنند. این تسهیلات ویژه متخصصان است و با سود 18 درصد پرداخت می‌شود. داشتن سند ملکی برای دریافت این وام ضروری است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید مجوز فعالیت یا پروانه کسب معتبری را به بانک ارائه دهند. لازم به ذکر است که سپرده وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان بهره برداری از سپرده‌هایشان را دارند. حداکثر مدت زمان برای پرداخت اقساط وام متخصصان 60 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که بانک همین مبلغ وام 300 میلیون تومانی را با نرخ سود و مدت زمان ذکر شده به مشتریان بپردازد، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 618 هزار و 28 تومان خواهد بود. کل سود این وام 157 میلیون و 81 هزار و 694 تومان و جمع رقم تسهیلات و سودش 445 میلیون و 610 هزار تومان است.

آریاک سفر

بانک ملت با چه شعاری فعالیت می‌کند؟

آغاز به کار بانک ملت به آذرماه سال 1358 بازمی‌گردد. این مجموعه از زمان آغاز فعالیت خود انواع خدمات مجاز بانکداری را به مشتریانش ارائه داده و در حال حاضر با شعار «بانک ملت، تجربه‌ای متمایز» مشغول فعالیت و خدمت رسانی است.

این مجموعه همواره به دلیل ارائه خدمات مناسب افتخارات مختلفی کسب کرده است. بانک ملت در بازار بورس حضور دارد و براساس اطلاعات موجود، توانسته از لحاظ عملکردی جهش 104 درصدی به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام 300 میلیون تومانی بانک ملت برای چه کسانی است؟

  1. هموطن گفته:

    در حقیقت درصد این وام ۱۸ نیست وقتی محاسبه دقیق براساس فرمول بانک مرکزی انجام میدهید متوجه میشوید که حدود۲۰ درصد سود از شما میگیرند ولی میگویند ۱۸درصد !!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز