شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی + مبلغ اقساط

لست سکند

افرادی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک سپه هستند، می‌توانند از بانک صادرات در قالب طرح «همیاران سپهر» وام دریافت کنند. این وام 50 میلیون تومانی به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک صادرات باید وام 50 میلیون تومانی خرید کالا را در فروشگاه‌های اسنوا خرج کنند. این وام به افرادی پرداخت می‌شود که دارای ضامن رسمی باشند و هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی به نام آن‌ها ثبت نشده باشد. سود این وام 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ تسهیلات، میزان سود و زمان بازپرداخت آن، هر قسط یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود 64 میلیون و 981 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

از آغاز به کار بانک صادرات تاکنون

بانک صادرات ایران به طور رسمی از تاریخ پانزدهم شهریورماه سال 1331 فعالیت خود را آغاز کرد. ارائه تسهیلات بانکی بهتر به مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایه‌های داخلی و پس اندازهای کوچک و همچنین ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در کلیه فعالیت‌های اقتصادی از اهداف اولیه این بانک اعلام شد.

در حال حاضر این بانک با استفاده از روش‌های نوین بانکداری و به کارگیری منابع داخلی، انواع تسهیلات و خدمات را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

هم اکنون عوامل این بانک در تلاش هستند تا وام‌های مثل ازدواج و فرزندآوری با کمترین اتلاف وقت و هزینه به مشتریان پرداخت شود. در همین راستا این مجموعه طی سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر 26 هزار تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان خود پرداخت کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز