وام 100 میلیون تومانی طرح شایان ملت + جزئیات

لست سکند

بانک ملت در صورت داشتن منابع مالی داخلی کافی، با اولویت بندی مشتریان، به افراد واجد شرایط در قالب طرح تسهیلاتی «شایان» وام می‌دهد. در صورتی که بانک ملت امکان پرداخت این وام را داشته باشد افراد باید یکسری مدارک و تضمین‌هایی را به این مجموعه ارائه دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مشتریانی امکان دریافت این نوع تسهیلات را دارند که در بانک ملت سپرده قرض الحسنه جاری یا کوتاه مدت عادی داشته باشند. قبلا حداکثر مبلغ این تسهیلات 100 میلیون تومان اعلام و میزان سود این طرح هم برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده بین 5 تا 18 درصد تعیین شد. این شرایط در صورتی عملی خواهد شد که بانک منابع کافی در اختیار داشته باشد، بنابراین امکان تغییر ویژگی‌های آن در آینده وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نقل از رده، طبق اعلام قبلی بانک ملت، ضامن رسمی و سند ملک ضمانت‌های اصلی برای این وام هستند. برای دریافت وام تا سقف 50 میلیون تومان ارائه ضامن رسمی الزامی است. بالاتر از مبلغ 50 میلیون تومان فرد باید سند ملکی هم به بانک عامل ارائه دهد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 48 ماه تعیین شده است.

میزان اقساط وام شایان در صورت پرداخت چقدر خواهد بود؟

در صورتی که اکنون بانک حداکثر مبلغ وام را با مدت زمان بازپرداخت 48 ماهه به شخصی بپردازد، این فرد باید ماهیانه 2 میلیون و 937 هزار و 500 تومان قسط بدهد. در صورتی که با درخواست وام متقاضیان موافقت شود، پرداخت هزینه‌های جانبی تشکیل پرونده و… را هم برعهده وی است.

لازم به ذکر است که این وام با موافقت بانک در مبلغ و مدت زمان بازپرداخت مشخصی به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌شود. ضمنا طبق قوانین و مقررات بانکی افراد به منظور درخواست وام نباید هیچ گونه چک برگشتی یا بدهی در سیستم بانکی داشته باشند.

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز