آنچه باید درباره وام‌ های بانک دی بدانید

بانک دی انواع وام را با داشتن منابع مالی داخلی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند. در حال حاضر این بانک در قالب چندین طرح به مشتریان خود وام می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی است که با درنظر گرفتن ضوابط و مقررات بانکی انواع تسهیلات را در مبالغ مختلف به مشتریان خود پرداخت می‌کند. این مجموعه به منظور پرداخت تسهیلات موردنیاز به مشتریان خود، دوره زمانی در نظر می‌گیرد. به این صورت که طرحی را در یک زمان مشخص آغاز کرده و در تاریخ معینی هم به پایان می‌رساند. در صورتی که اداره کل امور شعب، هیئت مدیره و سایر ارگان‌های ذی ربط این بانک موافقت کنند، طرح تسهیلاتی ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به تنوع وام‌های پرداختی بانک دی و شرایط مذکور، لازم است تا متقاضیان انواع وام‌های این مجموعه را تا حد امکان بشناسند. به همین منظور در این گزارش به صورت مختصر انواع طرح‌های تسهیلاتی بانک دی و ویژگی‌های آن‌ها به خوانندگان معرفی می‌شوند؛

آریاک سفر

طرح 24 ارزش آفرین

طرح 24 با دوره زمانی و مدت نامحدود به منظور تامین مالی نیازهای مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده شده است. بر اساس این طرح بانک معادل نسبتی از موجودی سپرده فرد در قالب عقود اسلامی به وی تسهیلات ارائه می‌دهد. سپرده موردنیاز این طرح سرمایه گذاری کوتاه مدت 24 ارزش آفرین است. همچنین سپرده این طرح به عنوان وثیقه در نظر گرفته می‌شود. در این طرح نیازی به ارائه چک برای پوشش عمومی تسهیلات نیست.

طرح ویژه بانوان

طرح بانوان بانک دی با هدف توسعه طرح‌های مناسبتی با استراتژی رسوخ در بازار و به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی برای کمک به اعتلای جایگاه ویژه بانوان کشور ارائه شده است. بانوان متقاضی تسهیلات این طرح باید دارای سپرده قرض الحسنه جاری در بانک دی باشند. حداقل مبلغ سپرده گذاری هم 2 میلیون تومان اعلام شده است. این طرح از اسفندماه 1399 آغاز شده و دوره زمانی مشخصی برای اجرای آن نیست.

دریافت سروش ارزش آفرین

با این طرح مشتریان حقیقی و حقوقی که نیازمند نقدینگی هستند می‌توانند از تسهیلات بانک دی استفاده کنند. این بانک تسهیلات مذکور را معادل نسبتی از موجودی سپرده یکساله متقاضیان در نظر گرفته و با رعایت قوانین بانکی و در قالب عقود اسلامی به آن‌ها پرداخت خواهد کرد. دوره زمانی اجرای طرح سروش نامحدود بوده و شاید در آینده با توجه به تایید اداره کل امور شعب و بازاریابی و همچنین سیاست کلان این مجموعه تغییر کند.

طرح جهش ارزش آفرین

طرح تسهیلاتی جهش بانک دی به منظور توسعه سبد محصولات و خدمات این مجموعه به علاوه تحقق استاندارد مصارف و ایجاد درآمد پایدار تدوین شده است. در حال حاضر تسهیلات این طرح تنها به شکل قرارداد فروش اقساطی به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود. امکان پرداخت این وام به مشتریان واجد شرایط حداقل 48 ساعت و حداکثر یک ماه بعد از مسدود کردن مبلغ اولیه مورد نظر بانک و احراز هویت و اعتبارسنجی فراهم است.

مرتبط با : بانک دی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز