نحوه دریافت وام ودیعه مسکن

لست سکند

بانک‌ها با وجود ابلاغیه‌های صادره درباره پرداخت وام ودیعه مسکن، امکان اعطا آن را به متقاضیان ندارند. البته تعدادی از بانک‌ها این وام را به افراد واجد شرایط می‌پردازند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیانی که مدارک خود را برای دریافت وام ودیعه مسکن تکمیل کرده‌اند، نتوانسته از مرحله انتخاب بانک برای دریافت وام ودیعه عبور کنند. بانک‌ها علت این موضوع را کسری بودجه اعلام کرده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بنا بر گزارش تجارت نیوز، اکنون بانک‌های کارآفرین، گردشگری، ملی، ملل، سپه و همچنین مجموعه‌های آینده، پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین و صادرات وام ودیعه را پرداخت نمی‌کنند. اما در این میان بانک‌های شهر، سامان و ملت تحت شرایطی خاص این وام را به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازند.

این مجموعه‌هایی که وام ودیعه مسکن را پرداخت می‌کنند، بودجه اندکی برای این کار دارند و افرادی که خواهان دریافت حتمی این تسهیلات هستند باید به صورت لحظه‌ای سامانه وزارت راه و شهرسازی را بررسی کنند تا شاید بتوانند از این طریق موفق شوند.

بررسی ساعتی سایت وزارت راه؛ تنها راه دریافت وام ودیعه!

در واقع متقاضیانی که مدارک آن‌ها تکمیل است باید به صورت روزانه و ساعتی سامانه وزارت راه و شهرسازی را بررسی کنند تا شاید امکان ثبت درخواست آن‌ها به وجود بیاید. کارشناسان امور بانکی معتقدند که در حال حاضر بودجه مهم‌ترین معضل بانک‌ها است. مصوبات دولت هم باعث مشکلات بیشتری درباره پرداخت وام‌های بانکی می‌شود.

به عبارتی بانک‌ها به خاطر استقراض مستقیم و غیرمستقیم دولت و بدهی انباشته ارگان‌های دولتی با کسری بودجه روبرو هستند. اثر این کسری هم به وضوح درباره پرداخت وام و افزایش سود سپرده‌های بانکی قابل مشاهده است. طی چهار روز اخیر متقاضیانی که برای دریافت وام ودیعه مسکن به سایت وزارت راه و شهرسازی مراجعه کردند، مدام با پیام اتمام اعتبار مواجه شدند و تسهیلاتی به آن‌ها پرداخته نشده است.

مرتبط با : بانک آیندهبانک اقتصاد نوینبانک پارسیانبانک پاسارگادبانک سامانبانک سپهبانک شهربانک صادراتبانک کارآفرینبانک گردشگریبانک مسکنبانک ملتبانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز