وام 200 میلیون تومانی بانک سینا + جزئیات

لست سکند

بانک سینا به منظور ارائه تسهیلات آسان به مشتریان خود، با ارائه طرح «میعاد» شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان با ایجاد میانگین حساب سه الی 12 ماه تا 80 درصد آن وام دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از وبسایت رده، این طرح دارای 9 درصد سود ثابت در قالب عقد مرابحه است.

طبق اعلام بانک سینا، سقف تسهیلات دریافتی این طرح 200 میلیون تومان بوده و اقساط آن حداکثر طی 36 ماه باید بازپرداخت شود. افراد به منظور درخواست این نوع از تسهیلات باید در بانک سینا سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

راز آسمان پایتخت

بانک سینا در صورت داشتن منابع مالی کافی، با توجه به ضوابط داخلی مبلغ وام را مشخص کرده و به متقاضیان اعطا خواهد کرد. حداقل مبلغ سپرده گذاری در این طرح 100 هزار تومان و کف میانگین حساب هم 5 میلیون تومان است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

متقاضیان دریافت تسهیلات طرح میعاد باید ضمانت معتبری به بانک ارائه دهند. ضمانت این وام هم برحسب نظر شعبه و میزان تسهیلات ارائه شده یا ضامن رسمی یا سند ملکی است. این طرح مسدودی سپرده ندارد و افراد به راحتی امکان استفاده از حساب خود را دارند.

با توجه به نوع ضمانتی که شعبه بانک برای وام گیرنده مشخص کرده، میزان هزینه‌های جانبی هم تفاوت پیدا می‌کند. متقاضیان خواهان این وام نباید هیچ چک برگشتی یا بدهی در سیستم بانکی داشته باشند.

شرایط بازپرداخت طرح میعاد

در صورتی که فردی سقف مبلغ وام را دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت اقساط هم برای وی 36 ماه تعیین شود، باید هر ماه 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان به بانک بپردازد. کل سود این مبلغ وام، 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع وام و سود هم 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان است. متقاضیان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت بانک سینا مراجعه کرده و درباره تسهیلات طرح میعاد این مجموعه اطلاعات بیشتری به دست آورند.

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “وام 200 میلیون تومانی بانک سینا + جزئیات

  1. سهیل گفته:

    کمترب مردم دروغ تحویل دهید بانک سینا ازبرج 7حسابهای وام خودشو بسته دیگه پرداخت نمیکنه

      • فریبا گفته:

        بخدا گوشمان از دروغ پره.از یکماه پیش همه حسابها رو بستن و مشتریهای ویژه خودشون خدمات میدن

  2. جواد جلیلی شیشوان گفته:

    باسلام واحترام من مبلغ دویست میلیون وام گرفتم به عنوان سپرده در همان بانک بماند واقساط وام از سپرده کسر شود واگر کفاف نکرد باقیمانده را خودم پرداخت میکنم متشکرم ازلطف شما

  3. امیر میرعباسی گفته:

    معمولاً دوماه اخر سال و دو ماه اول سال اصلاً وام پرداخت نمیشه، ادمو انقدر میبرن و میارن تا پشیمونت کنن و این نوع وامها خیلی بستگی به رییس بانکها داره … خلاصه خیلی مهمه معرف رده بالا داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز