وام ۱۰ میلیونی سهام عدالت بانک تجارت را چگونه بگیریم؟

لست سکند

بانک تجارت یکی از بانک هایی است که به دارندگان سهام عدالت وام می‌دهد. اما شرایط دریافت وام چگونه است و چگونه می‌توان از بانک تجارت کارت اعتباری یا همان وام سهام عدالت گرفت؟

به گزارش کاماپرس، براساس اعلام عباس معمارنژاد معاون وزیر اقتصاد، بانک‌های ملی و تجارت دو بانک مرجع برای گرفتن وام سهام عدالت معرفی شده‌اند. بنابراین سهامداران می‌توانند بدون مراجعه به بانک و به شکل الکترونیکی۵۰ درصد ارزش این سهام را وام بگیرند.

طبق گفته معاون وزیر اقتصاد سهامداران برای دریافت این وام به هیچ مدرک یا ضامنی نیاز ندارند و فقط سهام عدالت به عنوان وثیقه برای این وام پذیرفته می‌شود.گفته می‌شود سهامداران با توجه به سهامی که دارند می‌توانند وام ۵ و ۱۰ میلیون تومانی بگیرند. اما شرایط دریافت این وام از بانک تجارت چگونه است و به چه مدارکی نیاز دارد؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ثبت نام در سامانه زمرد بانک تجارت

راز آسمان پایتخت

به گفته مسئولان بانک تجارت بستر الکترونیکی برای پرداخت کارت اعتباری آماده است و سهامداران از طریق سامانه زمرد بانک تجارت می‌توانند به صورت غیر حضوری برای دریافت کارت اعتباری اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کارت اعتباری

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ، شناسنامه و کارت ملی و البته سیم کارتی است که باید به نام سهامدار باشد.

اقساط وام سهام عدالت بانک تجارت چند ماهه است؟

طبق اعلام معاون وزیر اقتصاد، سهامداری که وام می‌گیرد یک ماه فرصت دارد تا این مبلغ را به بانک برگرداند. اگر سهامداری نتوانست این مبلغ را برگرداند باید در ۳۶ ماه آن را تسویه کند، البته باید سود آن را هم بپردازد. با کارت اعتباری سهام عدالت، امکان خرید وجود دارد و در صورت برگشت مبلغ استفاده‌ شده تا ۲۹ روز، سود به آن تعلق نمی‌گیرد.

اقساط وام سهام عدالت بانک تجارت چقدر است؟

اگر سهامدار نتواند مبلغ وام را به بانک پس بدهد، باید در اقساط سه ساله و با سود این مبلغ را تسویه کند. مثلا باید وام ۱۰ میلیون تومانی را ۱۳ میلیون تومان و در سه سال تسویه کند. بر همین اساس، مبلغ هر قسط وام ۱۰ میلیونی حدود ۳۶۲ هزار تومان برآورد شده است، قسط وام ۵ میلیون تومانی هم حدود ۱۸۱ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام ۱۰ میلیونی سهام عدالت بانک تجارت را چگونه بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز