وام نقدی 100 میلیون تومانی را از کدام بانک بگیریم؟

لست سکند

بانک رفاه کارگران و بانک ایران زمین در قالب طرح‌هایی با نام «ربیع رفاه» و «انتخاب» به مشتریان واجد شرایط خود وام های نقدی 100 میلیون تومانی ارائه می‌دهند. البته شرایط پرداخت هر یک از این تسهیلات متفاوت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک رفاه کارگران به آن دسته از مشتریان خود که دارای سپرده قرض الحسنه با گردش حساب چهار ماهه باشند، در قالب طرح ربیع رفاه تا 100 میلیون تومان وام می‌پردازد. این وام سود 18 درصدی دارد و متقاضیان برای اخذ آن باید یک ضامن رسمی به همراه یک فقره چک به مبلغ وام، به بانک ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم 36 ماه اعلام شده است. در صورتی که بانک به مشتریان این مبلغ وام را به همراه نرخ سود مشخص شده ارائه دهد و زمان پرداخت اقساط را هم برای وی 26 ماه تعیین کند، مبلغ هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام 30 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم 127 میلیون و 950 هزار تومان است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جزئیات یکی از وام های نقدی 100 میلیون تومانی

بانک ایران زمین به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه‌ای که حداقل سه ماه میانگین حساب دارند، براساس طرح انتخاب، وام 100 میلیون تومانی می‌پردازد. سود این وام براساس دوره بازپرداخت و خواب سپرده تعیین می‌شود و حداقل 10 درصد است. افرادی امکان دریافت این وام را دارند که به بانک ضامن رسمی ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 24 ماه و حداقل آن 12 است. میزان اقساط این مبلغ وام با نرخ سود 10 درصد و مدت زمان بازپرداخت 12 ماهه، 8 میلیون و 791 هزار و 589 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام 5 میلیون و 499 هزار و 65 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم 105 میلیون و 552 هزار و 65 تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ایران زمین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز