شرایط دریافت دو وام 200 میلیون تومانی + جزییات

بانک صادرات و کارآفرین به ترتیب در قالب طرح‌هایی به نام «تبسم» و «امید آفرین» به اشخاص واجد شرایط وام 200 میلیون تومانی پرداخت می‌کنند. این وام به دارندگان سپرده‌های قرض الحسنه هر دو بانک پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام 200 میلیونی طرح تبسم بانک صادرات به اشخاصی پرداخت می‌شود که دارای سپرده قرض الحسنه باشند و البته سپرده آن‌ها تا پایان بازپرداخت وام نزد بانک مسدود خواهد شد. وام طرح تبسم قرض الحسنه بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. میزان اقساط این تسهیلات بانک صادرات در صورتی که تمام 200 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن هم 60 ماه تعیین شود، 3 میلیون و 333 هزار و 333 تومان خواهد بود. مجموع این رقم وام تبسم و سود آن هم 200 میلیون و 106 هزار تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

جزئیات وام 200 میلیون تومانی طرح امید آفرین

دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک کارآفرین می‌توانند برای وام طرح امید آفرین درخواست دهند. افرادی امکان دریافت وام را دارند که حداقل سه ماه از خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. ضمانت اصلی برای این وام ارائه ضامن رسمی و سند ملکی اعلام شده است. سود وام طرح امید آفرین هم 18 درصد بوده و امکان بازپرداخت آن حداکثر در 36 ماه وجود دارد. بانک برای پرداخت این وام سپرده مشتریان را مسدود نخواهد کرد. در صورت پرداخت حداکثر مبلغ وام امید آفرین، با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور، میزان اقساط 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم 60 میلیون و 297 هزار و 248 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 261 میلیون و 257 هزار و 248 تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادراتبانک کارآفرین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز