پرداخت وام قرض الحسنه 120 میلیون تومانی بانک رسالت + مبلغ اقساط

بانک رسالت در قالب پرداخت وام قرض الحسنه 120 میلیون تومانی «ایساکو کارت» از خدمات گیرندگان شرکت ایساکو حمایت می‌کند. این بانک اخیرا اعلام کرده که به تاکسیرانان هم وام ایساکو کارت را ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک رسالت، این بانک اخیرا با هدف توسعه همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، با سازمان تاکسیرانی شهر تهران تفاهم نامه‌ای را امضا کرده است. براساس این تفاهم نامه به تاکسی داران در قالب‌های مختلف مثل ایساکو کارت، تسهیلات پرداخت می‌شود. طبق توافق نامه قبلی بانک رسالت و شرکت ایساکو، کلیه خدمات گیرندگان از ایساکو امکان استفاده از این وام را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

جزئیات وام قرض الحسنه 120 میلیون تومانی ایساکو کارت

بر اساس اعلام بانک رسالت، ایساکو کارت در کلیه عاملیت‌ها و نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو سراسر کشور به منظور تامین قطعات اصلی و خدمات خودرویی ارائه می‌شود. حداکثر مبلغ این وام 120 میلیون تومان بوده و مدت زمان بازپرداخت آن 6 ماه است. افرادی که مایل به دریافت تسهیلات طرح ایساکو هستند باید افتتاح حساب داشته باشند. سپس نوبت به اعتبارسنجی متقاضیان وام است و بعد از آن هم ایساکو کارت برای آن‌ها صادر می‌شود. تمامی این مراحل به صورت غیرحضوری و آنلاین اتفاق خواهد افتاد.

آریاک سفر

مروری بر بخشی از خدمات بانک رسالت

بانک رسالت یکی از دو مجموعه بانکی قرض الحسنه کشور است که به منظور رواج بانکداری اسلامی، افزایش تعداد تسهیلات به سپرده گذاران و ارائه خدمات نوین بانکی تاسیس شد. شعار این مجموعه «بانکی اجتماعی با خدماتی نوین» بوده که در همین خصوص هم بانک رسالت اقدامات فراوانی را صورت داده است.

این بانک تلاش کرده تا قالب خدمات قرض الحسنه را به صورت آنلاین و با صرف کمترین زمان ارائه دهد. در حال حاضر افتتاح حساب، فرآیند اعتبارسنجی، ارائه برخی از مدارک برای دریافت وام و … به صورت آنلاین و از طریق درگاه‌های مشخص شده توسط این بانک انجام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “پرداخت وام قرض الحسنه 120 میلیون تومانی بانک رسالت + مبلغ اقساط

  1. محمد رضا مشتاقی گفته:

    سلام حدود پنج سال در این بانک حساب دارم و ۲نوبت وام سی تومن و صد تومن گرفتم با سود دو درصد که خیلی راضی هستم من تمام خرید و پولم رو داخل حباب رسالت انجام و نگه میدارم و از معدل شبانه موجودی خیلی راضی هستم ،،بسیار دریافت وام و ضامن در این بانک راحت و سریع انجام میشه که خیلی خوبه همه اینها به این شرط هست که مشتری خوش حساب و فعالی باشید …ومن الله توفیق

  2. عمار شفاعی دارستانی گفته:

    اگه اغراق نکنم بهترین بانک هست
    اصلا کار بانکی و رسالت درست بانکی رو بانک رسالت انجام میده
    ان شاءالله موفق باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز