دریافت وام نقدی از بانک دی چه شرایطی دارد؟

لست سکند

بانک دی به منظور ارزش آفرینی برای مشتریان خود، تسهیلاتی به نام «فرزانه ارزش آفرین» را ارائه کرده است. مبلغ این وام نقدی بانک دی بر اساس میانگین حساب مشتریان مشخص می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از وبسایت بانک دی، وام طرح فرزانه به مشتریان واجد شرایط حقیقی و حقوقی پرداخت خواهد شد و انتخاب مبلغ، نرخ سود و مدت اقساط برعهده خود وام گیرندگان است. اما افرادی که خواهان استفاده از این طرح تسهیلاتی هستند باید در یکی از شعب بانک دی، حساب طرح فرزانه را افتتاح کرده و حداقل سه ماه گردش حساب داشته باشند. نرخ سود این وام بین 4 تا 18 درصد اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وام گیرندگان می‌توانند این وام را حداکثر طی 60 ماه بازپرداخت کنند. کمترین زمان برای پرداخت اقساط تسهیلات طرح فرزانه هم 6 ماه اعلام شده است.

یک مثال از وام نقدی طرح فرزانه

با توجه به شرایط مذکور، به عنوان مثال در صورتی که میانگین حساب فرزانه مشتری در یک دوره سه ماه 100 میلیون تومان باشد و  متقاضی بخواهد این وام را با سود 14 درصد و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه دریافت کند، به وی به اندازه 34 درصد میانگین حساب، یعنی 34 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود. میزان اقساط برای مبلغ وام مذکور یک میلیون و 632 هزار و 438 تومان خواهد بود. جمع کل اقساط آن 39 میلیون و 178 هزار و 513 تومان است.

نگاهی به خدمات بانک دی

بانک دی سال 1379 به جرگه بانک‌های تجاری کشور پیوست و از آن زمان تاکنون کلیه خدمات بانکی مجاز را ارائه می‌دهد. این مجموعه همواره نسبت کفایت سرمایه و مقررات و ضوابط کمیته بال را رعایت می‌کند. این بانک همواره در حوزه‌های مختلفی خدمات پولی و مالی ارائه داده است. یکی از خدمات این بانک،کمک به نیروگاه برق شهدای پاکدشت به منظور افزایش ظرفیت این مجموعه برای افزایش تولید برق کشور است.

این بانک در مناسبت‌های مختلف هم خدمات متعددی را جهت ایفای مسئولیت اجتماعی خود ارائه می‌دهد. آخرین خدمت اجتماعی بانک دی، برگزاری پویش «سهم من از همدردی» بود که به مناسبت ماه مبارک رمضان برای کمک به خانواده نیازمندان برگزار شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز