وام فوری 50 میلیون تومانی به چه افرادی پرداخت می شود؟

لست سکند

افرادی که برای خرید کالاهای بادوام کمبود نقدینگی داشته و به وام احتیاج دارند، امکان استفاده از دو وام فوری 50 میلیون تومانی از بانک‌های ملت و سپه را خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وام خرید کالاهای بادوام بانک ملت تحت عنوان طرح «شاپ کارت» تدوین شده است. متقاضیان این وام باید در بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مشتریان واجد شرایط می‌توانند این وام را با ارائه ضامن رسمی معتبر به یکی از شعب بانک ملت، دریافت کنند. حداقل نرخ سود این وام 10 درصد و براساس مدت زمان بازپرداخت تغییر می‌کند. سقف مدت زمان پرداخت اقساط شاپ کارت 36 ماه اعلام شده است. در صورتی که بانک ملت حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود 15 درصد به متقاضیان بپردازد و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی 36 ماه تعیین شود، مبلغ اقساط یک میلیون و 733 هزار و 266 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ تسهیلات 12 میلیون و 397 هزار و 591 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 62 میلیون و 927 هزار و 591 تومان است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرایط وام فوری 50 میلیون تومانی بهین کارت

وام خرید کالای بانک سپه تحت عنوان «بهین کارت» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود. مشتریان با دریافت این وام فقط امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سپه را خواهند داشت. متقاضیان وام بهین کارت باید در بانک سپه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت اصلی این نوع وام، ضامن رسمی است. حداکثر سود این وام 18 درصد بوده و سقف مدت زمان برای بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. میزان اقساط برای وام 50 میلیون تومانی با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان خواهد بود. کل سود این مقدار وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 65 میلیون و 127 هزار و 312 تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپهبانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز