پرداخت وام قرض الحسنه جدید 100 میلیونی با اقساط 700هزار تومانی 20 ساله در 3 بانک (جزئیات)

وام قرض الحسنه 100 میلیونی

وام قرض الحسنه به مبلغ حداکثر 100 میلیون تومان و دوره بازپرداخت 20 ساله از امروز در بانک های تجارت ، صادرات و کشاورزی پرداخت می شود و به زودی دو بانک ملت و مسکن نیز پرداخت این وام را آغاز می کنند.

به گزارش کاماپرس، وام قرض الحسنه ای که طی روزهای اخیر ابلاغیه آن به بانک های کشاورزی، تجارت و صادرات انجام شده حداکثر تا سقف 100 میلیون تومان و با کارمزد 4 درصد پرداخت می شود و اقساط آن 20 ساله اقساط این وام قرض الحسنه پیش از این  ۱۵ ساله بود که به ۲۰ سال افزایش یافته و با افزایش زمان قسطهای این تسهیلات متقاضیان بایدماهیانه حدود ۷۰۰ هزار تومان قسط پرداخت کنند.

یک مقام مسئول  درباره این وام چنین توضیح داده است: تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر و روستاها پیش از این ۵۰ میلیون تومان بود که به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده و به ساکنان این مناطق که تاکنون از وام‌های بنیاد استفاده نکرده‌اند پرداخت می‌شود.

به گفته حمیدرضا سهرابی مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن از روز سه شنبه هفته گذشته- ۹ تیرماه 1400 – سه بانک کشاورزی، تجارت و صادرات سهمیه تسهیلات مذکور را به استان ها ابلاغ کرده‌اند و طبیعتا روند پرداخت ظرف یکی دو روز آینده آغاز خواهد شد. مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن تصریح کرد: سایر بانک ها از جمله بانک مسکن و ملت نیز به زودی پرداخت را شروع می‌کنند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وام قرض الحسنه 100 میلیونی جدید برای چه کسانی مفید است؟

به نظر می رسد این وام نه تنها برای بهبود وضعیت مسکن روستائیان بلکه برای شهروندان تهرانی یا شهروندان سایر شهرها که اصلیتی روستایی دارند نیز مفید است. در واقع این تسهیلات برای افرادی از این دست فرصت آفرین است شهروندانی که اصلیت روستایی دارند معمولا برای خرید زمین در روستای خود نیازمند پرداخت پول چندانی نیستند و حتی برخی افراد در روستای خود زمین موروثی برای ساخت خانه و ویلا دارند اما امکان پولی برای ساخت آن ندارند.

تسهیلات مذکور به این دسته افراد کمک می کند با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی مراحل ابتدایی یک خانه یا اقامتگاه را به پایان برسانند و بعد از آن با پس اندازهای خود به تدریج خانه را تکمیل تر کنند.

یک گزینه دیگر نیز این است که یک خانه کوچک و فرسوده را در روستای خود به قیمت مناسب خریداری کنند و بعد با استفاده از تسهیلات ۱۰۰ میلیونی این خانه را بهسازی و نوسازی کنند.

گزینه مفید بعدی این است که خانه های روستایی به ارث رسیده به برخی افراد که فرسوده و به حال خود رها شده اند را می توان با این تسهیلات مرمت و قابل سکونت کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

33 دیدگاه برای “پرداخت وام قرض الحسنه جدید 100 میلیونی با اقساط 700هزار تومانی 20 ساله در 3 بانک (جزئیات)

  1. کمالی گفته:

    اگه هم این سه صورت را نداشتند اصلا دنبال وام نروند که هم خودشون تو اقساطش راحت باشند هم بانک عامل دردسر نکشد باز خدا خیردون بده که فکر شهروندانید بخصوص روستایان که اینقدر راه حل مفید اریه میدید

  2. مردم گفته:

    این کسب درآمد برای دولت است.پول نزول میدهد تازه دوضامن باید داشته باشید.از کدام درآمد باز پرداخت کنی.۱۰۰میلیون بگیر۱۴۰پرداخت کن.

  3. سعید ۶۵ ساله گفته:

    در زمانی که تورم بالادر کشور وجود داره تا میتوانید وام بگیرید زیرا برگشت پولتان باتوجه به تورم از اصل پول کمتر می شود در اقتصاد مهندسی میگویند ارزش فعلی پور بالاتر از ارزش آینده پول با بهره است

  4. فاطمه خالقی گفته:

    بنظر منم که خیلی خوبه
    چون مدت بازپرداختش 20 سال هست
    شما به 20 سال پیش رجوع کن ببینید ارزش پول نسبت به امروز چجوری هست؟
    100 ملیون در 20 سال آینده حتی ارزش 10 ملیون امروز را هم نداره

  5. مهران پورهادی گفته:

    سلام فرزندمان ضایعه نخاعی بوده و تحت پوشش است ماباکلی قرض سال 89خانه خریدیم ولی چون نتوانستیم قرضهایمان را بدهیم ناچار به فروش آن شدیم اکنون سالهاست که مستاجرم وحقوق کارمندی مجال خرید خانه رابه من نداده.درموردامثال بنده آیاتمهیدی اندیشیده شده است

  6. سروناز گفته:

    خانومی مجرد ۳۹ ساله خود سرپرست ، معلول جسمی و عضو سازمان بی مصرف بهزیستی هستم. ده سال پیش زمانی که توان کار کردن داشتم با کلی بدبختی واحدی ۴۰ متری با وام مسکن خریداری کردم که در این مدت هر چه داشتم و نداشتم فروختم برای درمانم هزینه نمودم و اکنون مستاجرم. بعد اقایان شرط می گدارند که وام نگرفته باشید.ایا شما حداقل خدمات درمانی را به من و امثال من دادید که انتظار دارید ما استاندارد زندگی کنیم ؟ ما بیماران خاص چه گناهی کردیم؟ چه فکری به حال بدبختی ما کردید؟از پس هزینه های سرسام اور درمان بر نمیاییم چه رسد به اجاره..

  7. بهنام گفته:

    مال خودشون ماله مال مردم بیچاره بیت الماله.. فعلا ک هر مقام ومسول بخاطره بی حوصلگی و بیتدبیری وداشتن مدیریت درست تا میتونم این مردم به هر نحوی ک شده روی زمین میکشونن دقیقا مثل چیزی ک تا همین لحظه مشاهدش هستیم.

  8. Taha گفته:

    خنده دارش اینجاست باید صد میلیون داخل حساب باشه بعد هم تا پایان قسط حق برداشت نداری. یعنی صد تومن بیار به ما بده حالا صدو هفتاد تومن قسط بده مرغ پخته تو دیگ خندش میگیره بعد داخل کامنت نوشته دو تا میخوام چیکار کنم

  9. fariba گفته:

    هیچ وقت دولت مفت مجانی برای مردم قدم برنمیدلره دوتا ضامن مباغ نزدیک به180میلیون باز پرداخت فکرمیکنین کمه

  10. اسماعیل گفته:

    خب شما که خب رو مینویسید به شرایط دریافت وام از بانک هم اشاره کنید . نمیدونم بعضی ها میگن باید همین مبلغ تو حسابت باشه تا بهت وام تعلق بگیره؟ دیگه این کشور داره رسماً مردم رو بدهکار بانک ها میکنه؟ ربا در کشور اسلامی واقعاً درد ناکه . نمیشد ضامن وام خود وام گیرنده باشه ؟ مگه این مردم کم رنج کشیدند بابت سیاستهای غلط مالی کشور؟

  11. Mohammad گفته:

    همین امروز رفتم بانک کشاورزی برای وام بانک که گفت باید برای بنیاد مسکن معرفی نامه بیاری رفتم بنیاد میگه باید بری پروانه ساخت و نقشه و فنداسیون خونه رو اوکی کنی بعدا بیا اینجا تشکیل پرونده بده یه مشت گاو دور هم جمع شدن خوشحالن

  12. یوسف آقامحمدی بوکانی گفته:

    قابل توجه دوستانی که شامل این وام می شوند امتیاز رو 20 م خریدارم ضامن و سند و مدارک دیگر به عهده خودم که بازنشسته هستم .

  13. جواد گفته:

    دوستان درسته ۱۶۸ باید برگشت بدیم اما خب اینم درنظر داشته باشیم که بعد ۲۰ سال اون ۱۰۰ تومان دیگه واسه بانک بی ارزشه@

  14. سرداررضا گفته:

    خیلی خیلی ممنون ازدولت به ظاهراسلامی که به مافهمونده که ربایعنی چی البته دولت محترم حق داره که مردم روخخخخخ فرض کنه که هروقت دوستداشتن سواربرملت تاختن بگذریم اگرصدتومن داشتم مشکلاتم روحل میکردم که نخوام ۱۶۸م بدم بابت صدمیلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز