وام سهام عدالت 14 و 7 میلیونی را از این دو بانک تقاضا کنید

لست سکند

یک مقام مسئول در سازمان سهام عدالت اعلام کرد: متقاضیان دریافت وام سهام عدالت – کارت اعتباری سهام عدالت – باید برای دریافت این کارت ها به این دو بانک مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش کاماپرس، وام سهام عدالت معادل 50 درصد ارزش روز سهام عدالت هر فرد است و مبلغ آن برای افرادی که برگه های یک میلیونی سهام عدالت را در اختیار دارند حدود 14 میلیون تومان و برای افرادی که برگه های سهام عدالت 500 هزار تومانی دارند حدود 7 میلیون تومان برآورد می شود. این وام به کسانی که در ماه های قبل بخشی از سهام عدالت خود را فروخته اند تعلق نمی گیرد.

حسین فهیمی سخنگوی آزادسازی سهام عدالت تصریح کرده است؛ در حال حاضر دو بانک بزرگ کشور یعنی ملی و تجارت در حال ارائه وام سهام عدالت هستند و مشمولان سهام عدالت که در این بانک‌ها شماره حساب دارند و جزو مشتریان این بانک‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به آنها درخواست کارت اعتباری کنند.

وی گفت: مشمولان سهام عدالت معادل نیمی از ارزش روز سهام عدالت می‌توانند کارت اعتباری دریافت کنند.

مراحل دریافت کارت اعتباری یا وام سهام عدالت بدون نیاز به ضامن

راز آسمان پایتخت

1. ثبت نام در سامانه سجام و احرازهویت به صورت غیرحضوری

2. افرادی که از طریق بانک ملی اقدام می‌کنند باید در سامانه ایوا ثبت نام و احراز هویت کنند.

3. سهامدارانی که از طریق بانک تجارت اقدام می‌کنند باید به سامانه زمرد مراجعه کرده و مراحل احراز هویت را در آن سپری کنند.

4. مدارک مورد نیاز بارگذاری، شناسنامه و کارت ملی است که اگر سیمکارت به نام افراد باشد بلافاصله شماره تایید، پیامک می‌شود که این شماره باید در سامانه ثبت شود.

5. بعد از انجام این مراحل و دریافت پیامک، سامانه مذکور به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی لینک می‌شود و مراحل بعدی صدور کارت اعتباری برای متقاضی انجام خواهد شد.

6. پس از ارائه درخواست به بانک‌ها و دریافت کارت اعتباری، افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مشخص‌شده، اقدام به خرید تا سقف درنظرگرفته‌شده در کارت اعتباری خود کنند.

اخبار مهم و پربازدید :

اقساط این وام چقدر است؟

اگر سهامدار وام خود را یک ماهه تسویه کنند نیاز به پرداخت سود نیست، اما اگر در یک ماه نتوانند این مبلغ را پس بدهند باید این وام را در مدت ۳ سال و با سود ۱۸ درصد تسویه کنند.

کسانی که وام ۱۴ میلیون تومانی دریافت کنند باید ماهانه حدود ۴۶۰ هزار تومان قسط بپردازند و کسانی که وام ۷ میلیون تومانی بگیرند، اقساط ماهانه وام آنها حدود ۲۳۰ هزار تومان در ماه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “وام سهام عدالت 14 و 7 میلیونی را از این دو بانک تقاضا کنید

  1. حسین گفته:

    به بنده وام 7 میلیونی می خورد، اقدام کردم 2 میلیون بیشتر نمی دن پس این حرفا چيه که می گن 7 میلیون می دن لطفا این خبرتون رو اصلاح کنید 7 میلیونی در کار نیست…

  2. عبید گفته:

    یکی به من بگه ، با سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومنی میتونم ۷ میلیون وام بگیریم ، نه کارت اعتباری. پول نقد میخوام ، نقد نقد. روش غیر مستقیم را انتخاب کرده ام . در البرز سکونت دارم. اسم کارگزاری ام را نمی دانم!

  3. Hamig گفته:

    سلام طریقه گرفتنش چیه خواهشا راهنمایی کنیدتمام شرایطش دارم ولی نمیدونم چطو اقدام کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز