پیش فروش 5 محصول ایران خودرو به مناسبت میلاد امام رضا(ع)

بر اساس اخبار غیررسمی منتشر شده در شبکه های اجتماعی و کانال های تخصصی خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش 5 محصول شامل ؛ رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو 207 پانوراما دنده دستی و رانا پلاس پانوراما را به زودی آغاز می کند.

به گزارش کاماپرس، شبکه های اجتماعی و کانال های تخصصی خودرو مثل همیشه پیش از اعلام رسمی فروش فوق‌العاده ایران خودرو از طریق منابع آگاه به خبر آغاز مرحله جدیدی از پیش فروش این شرکت طی روزهای آینده دست پیدا کرده اند.

کانال اخبار روز خودرو در این باره نوشته است؛ براساس برخی شنیده ها، قرار است بخشنامه جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو و سایپا به مناسبت میلاد امام رضا و با هدف رفع نیاز بازار خودرو، کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها، امکان خرید مستقیم از تولید کننده و تامین مالی ایران خودرو با تمامی محدودیت های قبلی طی هفته آینده اعلام شود.

همچنین برخی از خودروهایی که احتمالا در این طرح از سوی ایران خودرو برای مشتریان ارائه می شود عبارتند از: رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو 207 پانوراما دنده دستی، رانا پلاس پانوراما.

شایان ذکر است طبق ابلاغیه شورای رقابت، قیمت محصولات ایران خودرو در سال 1400 با میانگین ۸ درصد افزایش یافته که در این میان بخشی از محصولات کم تر از این عدد و بخشی نیز با هدف حذف رانت بازار و کاهش زیان دهی تولید، بالاتر از این عدد افزایش یافته اند؛ قیمت بخشی از تولیدات نیز افزایشی نداشته است.

آریاک سفر

همچون پیش فروش های قبلی ، محدودیت‌هایی برای جلوگیری از ورود واسطه ها به روند توزیع خودرو اجرا می شود که از آن جمله می‌توان به اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی اشاره کرد.

شایان ذکر است ایران خودرو هنوز خبر پیش فروش محصولات خود را تایید یا تکذیب نکرده است.

اخبار مهم صنعت خودرو را بخوانید:

شاسی بلند های چینی در ایران چگونه قیمت‌گذاری می‌شوند؛ فروش آهن به نرخ طلا!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز