وام جدید خرید کالا برای حقوق بگیران و بازنشستگان در راه است

لست سکند

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت از زارتخانه‌های تعاون و رفاه، اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه خواست وام های جدید برای خرید کالا در اختیار اقشار حقوق بگیر و بازنشسته قرار گیرد.

به گزارش کاماپرس، رکود ناشی از کرونا همان گونه که بر اصناف و شرکت و کسب وکارها اثر کرده قدرت خرید کالا و خدمات را نیز از اقشار مختلف سلب کرده است. برای کاستن از معضلات نقدینگی کسب وکارها، تسهیلاتی به شرکت ها و تولیدی ها و صاحبان کسب وکار بر اساس تعداد نفرات تحت پوشش تعلق گرفته و تسهیلاتی نیز به سرپرستان خانوار در ایام کرونا اعطا شد که بازپرداخت آن از محل یارانه ها بود.

اکنون بر اساس اخبار جدید، دولت در نظر دارد وام های جدیدی برای خرید کالا به حقوق بگیران و بازنشستگان تخصیص دهد.

بنابه اعلام واحد مرکزی خبر صدا سیما دکترحسن روحانی رئیس جمهوری روز سه‌شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، تأکید کرد: با وجود اینکه تکانه‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا در برخی حوزه‌ها لطماتی را به اقتصاد کشور زده است، اما دولت تمام تلاش خود را به کار بسته است که در حد امکان فضای توسعه و رونق در تولید و کسب و کار را حفظ کند و در عین حال تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم مسیر خود را ادامه دهد.

رئیس جمهور اختصاص تسهیلات و وام‌های خاص در ابتدای سال جاری برای خانوار‌ها و صاحبان کسب و کار‌های زیان دیده از محدودیت‌های کرونایی را از جمله اقدامات دولت برای جبران خسارت‌ها و زیان‌های وارد شده به زندگی مردم عنوان نمود و مقرر کرد که وزارتخانه‌های رفاه، اقتصاد و بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه طرح‌های جدیدی در خصوص تسهیلات خرید کالا را برای حقوق‌بگیران، بازنشستگان و کسانی که درآمد ثابت و مشخص دارند، پیگیری و اجرا کنند.

راز آسمان پایتخت

آقای روحانی با تأکید بر اینکه تأمین کالا‌های ضروری و مورد نیاز مردم و کنترل و مدیریت قیمت آن‌ها اولویت نخست دولت است، اظهار داشت: دولت نگذاشته و نخواهد گذاشت که موضوع کالا‌های اساسی موجب نگرانی مردم شود و در این جهت دستگاه‌های مرتبط، با برنامه‌ریزی منظم و با هماهنگی عمل خواهند کرد.

اخبار مهم را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “وام جدید خرید کالا برای حقوق بگیران و بازنشستگان در راه است

  1. خانی گفته:

    بانک ها بانک ها بانک هو پدر مردم را در آورده اند
    ۲۰% از وام را بدای چندین سال ، بدون هیچ امتیازی مسدود می کنند.
    مسئولین خودتان را به جای مردم بگذارید! آیا می توانید با این تورم زندگی کنید .شما خقوق نجومی می گیرید .معلومه که نباید خبراز بیچارگان داشته باش

  2. شجاعی گفته:

    باسلام خدمت مسئولین محترم .
    بانک ها ۲۰% از وام را مسدود می کنند .شما که برکارکرد رئیس بانک مرکزی تسلط دارید ، نگذارید اینقدر به مردم سخت بگیره .خدا را خوش نمی آد که مردم محتاج اینهمه صدمه ببینند .برای یک چندر غاز وام هم ظلم و زور؟ از طرفی هستند افرادی که هر روز در معاملات و خرید و ف وش باغ، خانه ، ماشین، زمین
    آپارتمان ، در ماه میلیاردی سود می کنند.ولی در مقابل
    مستاجرانی هم هست که یکی از اعضای خانوادشون بیمارو حتی پول بدای پرداخت قبض آب را هم ندارند
    نهایت اینکه فشار و زوری که بانک ها به مردم وارد می کنند خیلی بی رحمانه و نا عادلانه است
    مسیولین! مردم بدبخت هستند.به فکرشان باشید

  3. علی گفته:

    سلام آقای … وقتی که از پشت میز ریاست اومدی بیرون. که انشاالله با ویلچر بیای چون آنقدر دروغ. گفتی به مردم که دیگه همه اقشار. اسم شما میاد میگن خدا لعنت کنه دولت تدبیر جوونا امیدوا بیکاری کردی که مردم به خودشون هم دیگه اعتمادندارن چرا انقدردروغ میگی از صبح جمعه که گفتی تا شب جمعه وقتی از پشت میز انداختند بیرون تلافی همه کثافت کاری های خودت ودولت سرت درمیارن این مردم البته با پشتیبانی رهبر بزرگ ومرد یاور همه مستضعفان و رهبر عظیم مسلمین جهان که اگه رهبری از شما دفاع نمی کرد الان تو انفرادی اوین بودی دزد دروغگو کلاهبردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز