وام جدید بانک گردشگری؛ 50 میلیون تومان بدون سود!

سازمان‌ها و شرکت‌هایی که مشتری بانک گردشگری هستند با طرح «زی کارت» می‌توانند تا سقف 50 میلیون تومان به کارمندان و نیروهای شرکتی خود وام پرداخت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، کارمندان موسسات و شرکت‌ها به منظور دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح زی کارت باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. کارکنان متقاضی می‌توانند به منظور افتتاح حساب به صورت حضوری به یکی از شعب بانک گردشگری مراجعه داشته باشند. ضمانت اصلی این تسهیلات اعتبار شغلی است. کارمندان برای استفاده از تسهیلات این طرح می‌توانند یک گواهی کسر از حقوق و فیش حقوقی ارائه دهند و وام را دریافت کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 12 ماه و بدون سود است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در واقع زی کارت یک بن کارت است که به نام کارکنان سازمان‌ها صادر می‌شود. مبلغ این وام به گونه‌ای تعیین می‌شود که میزان هر قسط حداکثر 40 درصد حقوق و مزایای ماهیانه کارکنان متقاضی باشد.

آریاک سفر

با توجه به مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 4 میلیون و 166 هزار و 667 تومان اعلام شده است. مجموع رقم وام و سود آن 50 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

مختصری درباره خدمات بانک گردشگری

این مجموعه در قالب طرح‌های دیگری مانند طرح 6 و 4، دو سر سود، تعمیر و بازسازی مسکن و … به مشتریان واجد شرایط خود تسهیلات اعطا می‌کند. ضمنا بانک گردشگری به منظور انجام مسئولیت اجتماعی انواع وام و تسهیلات را به طرح‌های توسعه‌ای، کارآفرینان و … می‌پردازد. این بانک علاوه بر اعطای تسهیلات، در قالب خدمات اینترنتی، کارت‌های الکترونیکی، تلفن و موبایل بانک، خدمات تجارت الکترونیک، حساب‌های بانکی، ضمانت نامه‌ها و حساب و خدمات ارزی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “وام جدید بانک گردشگری؛ 50 میلیون تومان بدون سود!

  1. فهیمه استادیان گفته:

    چرا وقتی بابانک گردشگری تماس میگیرم باآنکه اشغال نیست هیچکس جواب نمیدهد ازصبح بمدت سه ساعت برای صحبت بابانک که درآنجا دخترم حساب دارد تماس میگیرم اما جواب نمیدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز