وام 100 میلیون تومانی بانک رفاه مختص چه گروهی است؟

آن دسته از کارمندان و حقوق بگیران بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوق خود را از این مجموعه دریافت می‌کنند، امکان درخواست برای وام 100 میلیون تومانی طرح «رفاه کالا» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاصی که حقوق بگیر بانک رفاه هستند و شرایط لازم را دارند، در صورت افتتاح سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب این بانک، می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان وام دریافت کنند. سود این تسهیلات 15 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. متقاضیان این تسهیلات لازم نیست ضامن معتبر ارائه دهند زیرا تضمین برای این وام اعتبار شغلی است. ضمنا کارمندان بانک رفاه تنها با ارائه فیش حقوق امکان دریافت این تسهیلات را دارند. لازم به ذکر است دریافت کنندگان این تسهیلات با این مبلغ تنها امکان خرید کالای ایرانی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

مختصری درباره بانک رفاه کارگران

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مقدار هر قسط 2 میلیون و 378 هزار و 993 تومان است. کل سود تسهیلات 42 میلیون و 739 هزار و 581 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 143 میلیون و 799 هزار و 581 تومان خواهد بود.

بانک رفاه کارگران سال 1340 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات بانکی و بانکداری الکترونیک را به مشتریان خود ارائه داده است. تاکنون 197 هزار و 300 پوز، 3 هزار و 456 واحد ای تی ام از این بانک به مشتریان خدمات ارائه داده‌اند. هم اکنون 34 میلیون و 920 هزار و 558 کارت از بانک رفاه در حال استفاده هستند. این مجموعه تا به حال 27 میلیون و 529 هزار و 420 حساب سامانه متمرکز را به ثبت رسانده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز