شرایط جدیدترین وام بدون ضامن بلوبانک

سرویس جدید بلوبانک به نام وام سازمانی راه‌اندازی شد. کارمندان سازمان‌ها، کسب‌وکارها و شرکت‌های مختلف می‌توانند از طریق این قابلیت جدید بلوبانک تا سقف 200 میلیون تومان وام دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از راه‌حل کارکنان برای تامین نیازهای مالی مراجعه به محل کار و دریافت تسهیلات است. ارائه این وام مزیت‌هایی همچون ارتقای تعهد و رضایت شغلی کارمندان همچنین افزایش میزان بازدهی و بهره‌وری را به همراه دارد. در همین راستا وام سازمانی بلوبانک این امکان را می‌دهد تا سازمان‌ها و شرکت‎ها مطابق با اعتبار هر نیرو تسهیلات متنوعی را به کارکنان خود ارائه دهند.

برای دریافت وام سازمانی بلوبانک که بدون نیاز به وثیقه و ضامن است فقط باید چهار قدم  توسط سازمان‌ها و کارمندان برداشته شود. از این اقدامات می‌توان به باز کردن حساب حقوقی توسط سازمان، ارائه چک ضمانت توسط سازمان مربوطه به بلوبانک، واریز حقوق ماهانه پرسنل به حساب بلوبانک کارمندان همچنین ارائه گواهی کسر از حقوق اشاره کرد. در صورتی که این مراحل مذکور، انجام و درخواست سازمان‌ها ارسال شود گزینه وام برای کارمندان فعال خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

کارمندان می‌توانند با مراجعه به متو فروشگاه در اپلیکیشن بلوبانک، گزینه وام را انتخاب کنند تا زمان پرداخت و میزان تسهیلات نشان داده شود. سازمان‌ها برای هر کارمندی رقم و مدت بازپرداخت را در این قسمت مشخص کرده‌اند که غیرقابل تغییر است.

بیشتر بخوانید:

کارمندان پس از مشاهده رقم و مدت بازپرداخت می‌توانند با امضای دیجیتال وام خود را تایید کنند. پس از تایید کارمند، درخواست وام به سامانه سمات بانک مرکزی ارسال خواهد شد که پس از تایید، طی چند دقیقه به حاسب فرد واریز خواهد شد.

نحوه بازپرداخت به صورت خودکار و دستی صورت می‌گیرد. مبلغ اقساط طبق زمان تعیین شده  به صورت خودکار از حساب کارمند برداشته خواهد شد و اگر فرد علاقه به این روش نداشته باشد می‌تواند با غیرفعال کردن این گزینه، اقساط را به صورت دستی پرداخت کند.

میزان وام و شرایط بازپرداخت وام‌ها

سازمان‌ها می‌توانند تا سقف 200 میلیون تومان به کارمندان خود تسهیلات ارائه کنند که زمان بازپرداخت آن بین 6 تا 24 ماه متغیر خواهد بود. وام سازمانی بلوبانک با نرخ سود 18 درصد و کامزد حداکثری 5 درصد به کارکنان پرداخت می‎شود.

در صورتی که قبل از موعد مشخص شده فردی کل وام را تسویه کند 90 درصد سود آینده اقساط به کاربران بخشیده می‌شود. مثلا اگر فردی 100 میلیون وام با بازپرداخت 12 ماهه دریافت کرده باشد و در ماه پنجم اقساط را تسویه کند، 90 درصد سود 7 ماه باقیمانده وی بخشیده می‎شود و فقط 10 درصد آن را باید پرداخت کند.

نرخ کارمزد وام های سازمانی بلوبانک

براساس گزارش بلوبانک، برای بازپرداخت 6 ماهه 2 درصد کارمزد، برای بازپرداخت 12 ماهه 3 درصد کارمزد، برای بازپرداخت 18 ماهه 4 درصد کارمزد و برای بازپرداخت 24 ماهه 5 درصد کارمزد اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بلوبانک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز