وام جدید بانک دی به چه گروهی پرداخت می شود؟

بانک دی شرایطی را برای مخترعان تبیین کرده که به راحتی امکان دریافت وام از این مجموعه را داشته باشند. تسهیلات بانک دی به مخترعان در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی تفاهم نامه همکاری منعقده میان بانک دی و انجمن مخترعین کشور، به منظور حمایت و پشتیبانی از تولید علم و گسترش توان مخترعان کشور، این گروه امکان دریافت تسهیلات از بانک دی را دارند. مخترعان متقاضی دریافت این تسهیلات باید معرفی نامه انجمن مخترعین کشور دریافت کرده و سپس به بانک دی مراجعه کنند.

البته درباره نوع ارائه تسهیلات، سود آن، مبلغ پرداختی و مدت زمان بازپرداخت اطلاعاتی منتشر نشده و هنوز اطلاع رسانی کامل صورت نگرفته است.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

انجمن مخترعین، یکی از سازمان‌های مردم نهاد علمی – تخصصی کشور است که به منظور رسیدگی و پیگیری امور مخترعین از سال 1386 تشکیل شده و پروانه فعالیت خود را از وزارت کشور دریافت کرده است. در حال حاضر سیدعلی هاشمی این انجمن را مدیریت می‌کند.

دیگر تسهیلات ارائه شده توسط بانک دی

این مجموعه یکی از پیشگامان پرداخت انواع تسهیلات به گروه‌های مختلف جامعه است. طبق اطلاعات موجود، بانک دی از ابتدای سال 1400 تاکنون بالغ بر 774 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر بیشتر به نظر می‌رسد.

متقاضیان باید به منظور ثبت نام در تسهیلات ازدواج به سایت معتبر معرفی شده این وام مراجعه کنند. لازم به ذکر است که افراد هنگام ثبت نام برای این وام نباید هیچ هزینه‌ای بپردازند.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز