شرایط لازم و جزئیات 100 میلیون تومان وام نقدی بانک توسعه تعاون

لست سکند

بانک توسعه تعاون برای رفع نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی خود که منابع مالی ارزان‌شان را به صورت ارزان و متمرکز در بانک توسعه تعاون سپرده گذاری کرده‌اند، این امکان را دارند تا در زمان کمبود نقدینگی، علاوه بر این مبلغ سپرده خود از تسهیلات «طرح توسکا» هم استفاده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مشتریان بانک توسعه تعاون این امکان را دارند تا با افتتاح سپرده بلندمدت و ایجاد گردش حساب علاوه بر گرفتن سود سپرده، تسهیلات طرح توسکا را هم دریافت کنند. سقف وام این طرح 100 میلیون تومان اعلام شده و براساس سود سپرده و مدت بازپرداخت آن، نرخ این تسهیلات هم تفاوت پیدا می‌کند. اما حداکثر سود تسهیلات 10 درصد اعلام شده است

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سود سپرده هم براساس میزان نرخ تسهیلات 2 یا 4 یا 7 درصد است. ضمانت اصلی برای دریافت تسهیلات توسکا، مسدودی سپرده است و نیاز به ارائه ضامن نیست. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 48 ماه اعلام شده و با توجه به ضمانت مذکور، در طی این زمان امکان استفاده از سپرده وجود ندارد.

متقاضیان این تسهیلات باید برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی هزینه بپردازند. این طرح تسهیلاتی هم مانند هر وام دیگری به افرادی تعلق می‌گیرد که چک برگشتی یا بدهی معوق در سیستم بانکی نداشته باشند. 

جزییات طرح توسکا

در صورتی که بانک به یکی از متقاضیان واجد شرایط 100 میلیون تومان تسهیلات را با نرخ 10 درصد اعطا و زمان بازپرداخت را هم برای وی 48 ماه تعیین کند، میزان قسط برای این دوره زمانی، 2 میلیون و 536 هزار و 258 تومان خواهد بود.

کل سود وام برای این مبلغ، 21 میلیون و 740 هزار و 400 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 120 میلیون و 536 هزار و 666 تومان خواهد بود.

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط لازم و جزئیات 100 میلیون تومان وام نقدی بانک توسعه تعاون

  1. فرهاد گفته:

    ضامنت سپرده مسدودی است؟؟
    یعنی صد میلیون بخوابون تا بهت صد میلیون وام بدن؟؟ خب من صد داشتم همون رو خرج میکردم دیگه جرا ازت وام بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز