جزئیاتی درباره وام قرض الحسنه 150 میلیونی و 50 میلیون تومانی بانک مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور تامین رفاه مشتریان خود و ارائه خدمات ریالی مناسب، طرح تسهیلاتی آنی و ارزان قیمت به نام «2 در یک» را تدارک دیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان این وام بانک مهر ایران می‌توانند به پشتوانه حساب خود دو بار وام قرض الحسنه دریافت کنند.

به همین منظور لازم است متقاضیان در بانک مهر سپرده قرض الحسنه پس انداز داشته باشند. افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که شش ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد.

در صورتی که این مدت زمان سپری شده و اعتبارسنجی‌های لازم صورت گرفته باشد، وام اول حداکثر بعد از 24 ساعت به متقاضی پرداخت خواهد شد. میزان سود این وام یک درصد است.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

حداکثر میزان تسهیلات اول 150 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان برای دریافت این نوع وام نیاز به ارائه ضامن معتبر بانکی ندارند. مسدودی سپرده ضمانت اصلی این نوع تسهیلات محسوب می‌شود. سقف بازپرداخت تسهیلات این طرح بانک مهر، 60 ماهه است.

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید هزینه کارمزد و بیمه را هم بپردازند. بانک هزینه کارمزد را یا ابتدای کار از مشتری می‌گیرد یا به مبلغ اقساط وام اول اضافه می‌کند.

ویژگی وام دوم طرح 2 در یک

اما برای وام دوم، مبلغ وام براساس میانگین حاصل از باقی مانده سپرده مشتری و بازپرداخت اقساط ماهانه وام اول مشخص می‌شود. حداکثر مبلغ این طرح تسهیلاتی 50 میلیون تومان به ازای هر نفر اعلام شده است.

برای وام دوم فرد باید ضامن معتبر داشته باشد. ضمنا این وام با سود 4 درصد به فرد پرداخت می‌شود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن هم 60 ماه است. لازم به ذکر است وام دوم حداقل سه ماه بعد از دریافت وام اول به متقاضی پرداخت می‌شود.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “جزئیاتی درباره وام قرض الحسنه 150 میلیونی و 50 میلیون تومانی بانک مهر ایران

  1. سید رضا راستی الحسینی گفته:

    باعرض سلام و ادب، این وام در قالب قرض الحسنه به افرادی پرداخت می شود که از محل منابع خود تا سقف ۱۵۰میلیون تومان در حسابی بنام بانکداری اجتماعی سپرده گذاری کرده و فرد بصورت ماهانه اقساط را پرداخت می کند و بعد از تسویه وام اول ، وام دوم پرداخت می گردد در وام دوم نیازی به سپرده گذاری در بانکداری اجتماعی نیست و بر اساس معدل حساب پرداخت می گردد. سپاس

  2. حامد۴۴ گفته:

    سلام مسکین باشید بانکها جایی نمی خوابند که آب بره زیر پاشون همیشه منفعت خودشون در اولویت است.

  3. سیاوش گفته:

    فاطمه خانم راست میگن من اگه پنجاه میلیون تومان داشتم دیگه نیازی به وام نداشتم، این وام ها مخصوص آدمهای سرمایه داره ،نه ما

  4. دلارام گفته:

    تازگیها بانکها میگن هرچقدر وام میخواهید اول بذارید تو بانک بعد ما همون میزان بهتون وام میدیم طرف اگه 150 میلیون داشت چرا بیاد دنبال وامو وضامنو امروز برو فردا بیا.بانکهای ایران از مردم وام میگیرین بجای وام دادن

  5. بهاره گفته:

    بنظرم این وام خوبه چون با۱۰۰میلیون چیزی نمیتونی بخری ولی با ۱۰۰تومانم که بانک میده میشه ۲۰۰میتونی یه ماشین ثبت نام کنی سه ماه بعد بفروشی ۱۰۰تومن روشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز