هیوندای توسان 2024 با فیس لیفت و چهره ای تازه به میدان می آید

تور لحظه آخری-کاماپرس

به نظر می آمد شاسی بلند محبوب هیوندای توسان برای این که بتواند بهتر به رقابت با رقبایی مانند فولکس واگن تیگوان و پژو E-3008 بپردازد نیازمند آن است تا دستخوش تغییراتی شود. خوشبختانه کمپانی سازنده متوجه این نیاز شده و با اعمال تغییراتی این خودرو را همچنان به روز و جذاب نگه داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تصاویر جاسوسی که از هیوندای توسان 2024 به دست آمده است تغییراتی را در چهره ظاهری آن نشان می دهد. چراغ های ال ای دی جدید به آن افزوده شده اند و طراحی جلو پنجره نیز عوض شده است. به نظر می رسد هیوندای توسان 2024 بیشتر به هیوندای کونا جدید شباهت پیدا کرده است. آن چه مشخص است این است که هیوندای توسان همچنان زبان طراحی خاص خودش را حفظ خواهد کرد ولی شباهت های زیادی نیز به هیوندای سانتافه پیدا کرده است.

کابین داخلی نیز دستخوش تغییراتی شده است و علاوه بر استفاده از مواد اولیه جدید، آخرین نسخه از تجهیزات دیجیتال هیوندای نیز در آن مشاهده می شود.

راز آسمان پایتخت

هیوندای توسان 2023 با چند موتور مختلف هیبریدی و هیبرید-پلاگینی به بازار عرضه می شود و تمرکز آن همچنان بر مصرف کم سوخت خواهد بود. مانند گذشته، دیفرانسیل جلو و سیستم چهار چرخ محرک ارائه خواهند شد و دست مشتریان برای انتخاب نوع پیشرانه و سیستم انتقال نیرو باز خواهد بود.

انتظار می رود هیوندای توسان جدید اواخر سال 2023 و یا اوایل سال 2024 به بازار عرضه بشود و به رقابت با رقبایش بپردازد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز