هیوندای آیونیک 6 مدل 2023 ؛ رقیبی سرسخت برای تسلا مدل 3 (ویدیو)

لست سکند

هیوندای آیونیک 6 مدل 2023 با پیروی از فلسفه خودروهای برقی هیوندای، از چهره ای کاملاً ایرودینامیک بهره می برد و طراحان آن به گونه ای کار کرده اند که نهایت بهره وری را داشته باشد. در واقع، آیونیک 6 نمایی از دوره جدید خودروهای برقی را در معرض نمایش می گذارد که علاوه بر زیبایی و کارآمدی، خودش را در برابر محیط زیست نیز مسئول می داند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هیوندای آیونیک 6 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، هیوندای آیونیک 6 مدل 2023 از چهره ای اسپرت و جوان پسند بهره می برد و به لطف بهره مندی از ماژول E-GMP  پیشرانه ای بسیار قوی و عملکرد بالا دارد. البته ویژگی های پیشرانه برقی جدید هنوز به طور رسمی اعلام نشده است ولی انتظار می رود این خودرو دارای دو موتوربرقی باشد که می توانند در مجموع 577 اسب بخار نیرو و 740 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

بدنه شیبدار و ایرودینامیک و احتمالاً سبک تر هیوندای آیونیک 6 مدل 2023 باعث خواهد شد شتاب صفر تا صدی برابر با 3.5 ثانیه داشته باشد و از این بابت بتواند با بی ام و M5s و برخی مدل های تسلا از جمله تسلا مدل 3 به رقابت بپردازد.

راز آسمان پایتخت

از دیگر تجهیزات هیوندای آیونیک 6 می توان به شاسی کاملاً بازنگری شده، سیستم تعلیق تطبیقی، ترمزهای بزرگ و با عملکردی بالا و کمک فنر های سفت تر اشاره کرد.

البته آن طور که طراح ارشد کمپانی هیوندای اعلام کرده ممکن است تولید انبوه این خودرو در دستور کار قرار نگیرد ولی خودرویی بسیار عالی و عملکرد بالا خواهد بود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز