همه چیز درباره مدل‌های مختلف گوشی های سامسونگ

لست سکند

علی‌رغم این‌که در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید گوشی‌های سامسونگ فعالیت می‌کنند، شرکت کره‌ای سامسونگ یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برندهای گوشی هوشمند در بازار جهانی محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خبرآنلاین، گوشی سامسونگ در بازار ایران نیز به یکی از پرفروش‌ترین برندهای تولید گوشی تبدیل شده است. چرا که با توجه به ضرورت گوشی‌های هوشمند در زندگی روزمره و تبدیل شدن آن‌ها به یکی از لوازم جدایی‌ناپذیر زندگی مدرن و نیز با در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی در ایران، گوشی‌های سامسونگ با کیفیت مناسب، در طیف‌های قیمتی گوناگون و امکانات و آپشن‌های متعدد جذاب یکی از بهترین گزینه‌های خرید گوشی هوشمند محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

کاماپرس در ادامه به معرفی برخی از مدل‌های خوب سامسونگ می‌پردازد؛

راز آسمان پایتخت

سری گلگسی اس سامسونگ

سری گوشی‌های گلگسی اس برند سامسونگ، که یکی از پرچمداران این برند محسوب می‌شوند، شامل گوشی و تبلت‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید هستند.

سامسونگ اولین محصول این سری را در سال 2010 عرضه و در سال 2014 تبلت‌ها را نیز به این سری پرطرفدار اضافه کرد. سری اس سامسونگ به عنوان رقیبی برای گوشی‌های آیفون به حساب می‌آید.

سری اس سامسونگ مجهز به طراحی زیبا با نمایشگرهای با کیفیت و سخت افزار عالی و دوربین‌هایی با دقت و امکانات بالا هستند. در حال حاضر مدل سامسونگ S21 FE یکی از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند در بازار محسوب می‌شود.

سری گلگسی نوت سامسونگ

سری نوت سامسونگ نیز یکی از پرچمداران این برند و از مدل‌های محبوب آن به ویژه در میان جوانان و کاربران حرفه‌ای است است. سری نوت سامسونگ شامل گوشی‌های هوشمند با صفحه‌ نمایش‌ بزرگ و قلم نوری هستند. و به نظر می‌رسد تنها تفاوت دو سری نوت و اس در وجود قلم اس پن در سری نوت و توجه به دستخط و نوت برداری در آن است، با توجه به این موضوع احتمالا مدل نوت 20 آخرین مدل از این سری گوشی‌های سامسونگ باشد.

سری گلگسی آ سامسونگ

سری A سامسونگ گروه میان رده و اقتصادی این برند کره‌ای محسوب می‌شوند که با هدف رقابت با گوشی‌های ارزان قیمت چینی با کیفیت مناسب و قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شدند.

سامسونگ پس از تولید سری آلفای مدل  A  که با استقبال چندانی رو به رو نشد، به اصلاح این مدل و بالا بردن کیفیت و تجهیز آن‌ها به حداکثر امکانات کرد. این گوشی‌ها در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شوند. یکی از پرفروش‌ترین‌های این برند مدل A51  بود که سامسونگ با توسعه آن مدل A52   را با یک طراحی جذاب و دوربین 4 گانه روانه بازار کرد.

سری گلگسی ام سامسونگ

سامسونگ تولید سری ام را از سال 2019 شروع و تا به حال سه نسخه از آن را روانه  بازار کرده است. این مدل‌ نیز از جمله گوشی‌های میان رده سامسونگ با امکانات ضروری، کیفیت مناسب برای امور روزمره و قیمتی مقرون به صرفه هستند. سامسونگ این سری از گوشی‌ها را برای بازار کشورهای در حال توسعه و برای رقابت با گوشی‌های چینی تولید کرده است.

مهم‌ترین ویژگی این سری گوشی‌های سامسونگ ظرفیت بالای باتری آن‌ها است. یکی از بهترین مدل‌های این سری M52 با صفحه نمایش 6.2 اینچی و 6  گیگابایت رم است.

گلگسی فولد سامسونگ

گلگسی فولد یا گلگسی زد که یکی از جدیدترین محصولات این برنده کره‌ای محسوب می‌شود، در دو نسخه زد فولد و زد فیلیپ در بازار عرضه شد. این سری از گوشی‌ها همانطور که از نام آن‌های پیدا است، دارای قابلیت تا شدن صفحه نمایش هستند و ضمنا مجهز به تمام امکانات یک مدل پرچمدار نیز هستند.

مدل زد فولد سه می‌تواند به عنوان یک تبلت با صفحه نمایش بزرگ که با تا شدن قابلیت تبدیل به گوشی هوشمند سایز متوسط را دارد مورد استفاده قرار بگیرد. اما زد فیلیپ 3 بیشتر یک گوشی هوشمند با قابلیت جابه‌جایی آسان است.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز