همه چیز درباره اتاق‌ها و سوئیت‌های بهترین هتل تهران + قیمت یک شب اقامت در هتل استقلال

تور لحظه آخری-کاماپرس

هتل استقلال که برای اولین بار به نام هتل رویال هیلتون نام‌گذاری شد، میزبان میهمانان، رویدادها و سمینارهای بی‌شماری بوده است. برج‌های دوقلوی غربی و شرقی که در مجاورت رشته‌کوه البرز واقع شده‌اند، به برخی از مکان‌های پربازدید تهران و همچنین چشم‌اندازی بدون مانع از کل شهر دسترسی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در گذشته این ملک 70 هزار متر مربعی، اولین هتل خاورمیانه در نوع خود محسوب می‌شد. هتل استقلال در این مقیاس و بزرگی، که با طلوع صبح زود همراه با نسیم ملایم و خنک همراه است، دارای دو ساختمان با 504 اتاق رو به کوه و شهر، 48 سوئیت جونیور و رویال و تالار دریای نور بدون ستون با ظرفیت 850 مهمان است.

تعداد اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل استقلال چقدر است؟

هتل استقلال به عنوان بزرگ‌ترین هتل تهران به دلیل کیفیت و خدمات بالا در کل شهر شناخته شده است. در شمال شهر و در دامنه رشته کوه البرز ساخته شده و تنها چند دقیقه برای بازدید از مکان‌های معروف تهران فاصله دارد. هتل استقلال هر آنچه را که برای اقامتی دنج و راحت نیاز است، در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌های اقامتی این هتل شامل یک و دو خوابه در سوئیت‌های استاندارد و رویال می‌باشد که از نظر طراحی و امکانات در فازهای شرقی و غربی متفاوت است.

راز آسمان پایتخت

اقامتگاه‌های هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران در دو نوع اتاق و سوئیت است. تمامی اتاق‌ها مجهز به تخت خواب راحت، صندوق امانات، تلویزیون LCD به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت، یخچال و مینی‌بار هستند. اقامتگاه‌های برج غربی دارای منظره شهری و ایست تاور رزیدنس دارای منظره کوهستانی زیبا از شمال تهران هستند و برخی اتاق‌ها دارای بالکن نیز هستند.

لیست اتاق‌ها و سوئیت‌های بال غربی هتل بین‌المللی پارسیان ‌استقلال تهران:

  • اتاق یک نفره: 56
  • اتاق دوقلو: 175
  • سوئیت کوچک: 28
  • سوئیت بزرگ: 2

لیست اتاق‌ها و سوئیت‌های بال شرقی هتل بین‌المللی پارسیان استقلال تهران:

  • اتاق یک نفره: 114
  • اتاق دو نفره: 159
  • سوئیت کوچک: 15
  • سوئیت بزرگ: 3

با مجموع 552 اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مجلل، انواع سالن‌های همایش و ضیافت ایده‌آل و کم‌نظیر برای مجالس خانوادگی و کاری، رستوران‌های مجلل ایرانی و بین‌المللی با منوهای هیجان‌انگیز، مراکز تجاری متنوع، امکانات ورزشی و کادر جوان و مجرب هتل استقلال در صنعت هتل‌داری، اقامتی خاطره‌انگیز را برای تمام میهمانان خود فراهم می‌کند.

شما برای رزرو اینترنتی هتل استقلال و یا سایر هتل‌ها در سراسر کشور و هم‌چنین دریافت تخفیف ویژه سازمانی می‌توانید با شماره 02179515 تماس بگیرید و یا به سایت سفرانه مراجعه کنید. در ادامه قیمت رزرو انواع هتل‌‌ها را در تهران را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز