هشدار پلیس فتا به سرمایه گذاران ایرانی بیت کوین

قیمت بیت کوین بالاخره رکورد خود را پشت سر گذاشت و اکنون این ارز دیجیتال معروف در محدوده 65 هزار و 50 دلاری قرار دارد. این رمزارز در ساعت پایانی دیروز حتی به نرخ 66 هزار دلاری همدست پیدا کرد تا رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کند. اما در این کانال قیمتی جدید دوام نیاورد و به همان 65 هزار دلار بسنده کرد.

به گزارش کاماپرس، دیگر رمزارزهای دیجیتالی مهم بازار هم یک رشد قیمتی محسوس را تجربه کردند. ادامه این روند صعودی برای بیت کوین و دیگر رمزارزها بستگی به میزان فعالیت افزایشی‌ها و کاهشی‌های بازار ارزهای دیجیتال دارد. رشد سریع قیمتی بیت کوین در روز گذشته همزمان با اولین روز کاری ای‌تی‌اف اتفاق افتاد. تحلیلگران معتقدند که شروع به کار نخستین ای‌تی‌اف می‌تواند سرمایه گذاری‌ها در بازار ارزهای دیجیتال را گسترش دهد و سرمایه‌های بیشتری را به این بخش منتقل کند.

تا روز گذشته مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 2 هزار و 640 میلیارد دلار بود که این رقم نسبت به دو روز پیش 4.75 درصد رشد پیدا کرد. همچنین 45 درصد از کل بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین و 17 درصد آن هم در اختیار اتریوم بود.

اخبار مرتبط و پربازدید را بخوانید:

آریاک سفر

خریداران ایرانی بیت کوین مراقب باشند!

در حال حاضر بسیاری از سرمایه گذاران معروف ترجیح می‌دهند که سرمایه خود را به بیت کوین انتقال دهند. این عامل هم در افزایش قیمتی بیت کوین موثر بوده است. روز گذشته پاول تودرو، یکی از معروف‌ترین سرمایه داران، اعلام کرد که سرمایه گذاری در رمزارزها را به طلا، برای امنیت از آسیب‌های تورم، ترجیح می‌دهد.

افزایش قیمتی بیت کوین توجه مردم ایران را هم به خود جلب کرده و بسیاری از متقاضیان این رمزارز به سرمایه گذاری در صرافی‌های خارجی روی آورده‌اند. اما برخی صاحبنظران معتقدند که با وجود تداوم تحریم‌ها علیه کشورمان، خطر بلوکه شدن اموال کاربران در صرافی‌های خارجی بالا می‌رود. اخیرا محمدعلی رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا، نسبت به احتمال مسدود شدن سرمایه کاربران ایرانی رمزارزها در برخی صرافی‌های خارجی هشدار داده است.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز