هاست ارزان ایران و دامنه ir کمر تحریم های اینترنتی را شکست

تور لحظه آخری-کاماپرس

اولین اقدام برای راه اندازی هر نوع وب سایت اینترنتی، تهیه و خرید هاست مناسب است. هاست بخشی از سرور است که اطلاعات سایت صاحبان کسب و کارها و خدمات گوناگون روی آن‌ها قرار می‌گیرد. اما توصیه کلی برای افرادی که به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده‌اند، این است که حتی‌المقدور با خرید هاست ارزان قیمت، هزینه‌های شروع کسب و کار خود را کاهش دهند. چون در ابتدای کار ترافیک سایت های تازه‌کار چندان بالا نیست و یک هاست ارزان هم می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیازهایشان باشد. همچنین بهتر است متقاضیان خرید هاست که در ایران حضور دارند، این خدمات را از شرکت‌های معتبر و باسابقه دریافت کنند تا از امکانات استاندارد و خدمات پس از فروش مناسبی بهره‌مند شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به طور کلی خدمات هاست به یک حساب کاربری با مشخصات و حجم فضای دیسک مشخص در یک سرور امن و مطمئن روی شبکه اینترنت در مراکز داده در سطح جهان گفته می‌شود که در آن امکان دریافت سرویس‌های مختلف از میزبانی سایت تا ایمیل وجود دارد. علاوه بر هاست، باید دامنه مناسب نیز خریداری شود. شرکت‌های ایران به دلیل تحریم‌ها امکان دسترسی به هاست‌های مناسب بین المللی و دامنه مناسب را ندارند. اما این موضوع باعث نشده سایت‌های ایرانی از کار بیفتاند و ایجاد هاست‌های ایرانی به شرکت‌ها و مجموعه‌های داخلی کمک زیادی کرده است.

تلاش نت کار متقاضیان هاست را آسان کرده است!

این روزها شرکت هاستیگ قوی مانند تلاش نت توانسته با ارائه هاست ارزان با مزیت‌های زیاد و دامنه ir به شرکت‌های داخلی در زمینه معرفی مناسب خود به کاربران و جذب مشتریان کمک کند. همین قبیل خدمات مناسب و ارائه هاست با امنیت بالا و سرعت مناسب باعث شده تا عملا مسئله تحریم به شرکت‌ها، کسب و کارهای مختلف و خدمات گوناگون ایرانی فشار چندانی وارد نکند. افرادی که از هاست ایرانی استفاده می‌کنند، از بابت سرعت لود سایت، امنیت اطلاعات به دلیل تحریم‌ها و موارد مرتبط آسوده خاطر هستند.

در حال حاضر انواع هاست متناسب با کار و نیاز مشتریان در ایران ارائه می‌شود که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد؛

راز آسمان پایتخت

هاست اشتراکی؛ قیمت خوب و مناسب تازه کارها

هر سرور این امکان را دارد تا صدها هاست اشتراکی را پشتیبانی کند. هاست اشتراکی نسبت به انواع دیگر هاست‌ها قیمتی مناسب دارند. علت این نرخ مناسب هاست، تقسیم شدن هزینه نگهداری سرور بین کاربران آن است. افرادی که به این نوع هاست‌ها احتیاج دارند، معمولا سایت آن‌ها ترافیک چندانی ندارد و کار آن‌ها با این نوع هاست پیش خواهد رفت.

هاستی مناسب برای سایت‌های تخصصی

هاست اختصاصی یک هاستی است که با آن فقط یک سرور در اختیار یک مشتری قرار می‌گیرد. این هاست به مراتب از نوع اشتراکی پیچیده‌تر بوده و مزایای بیشتری برای به کار گیرندگان خود دارد. از جمله مزایای این هاست می‌توان به امنیت بالا، پهنای باند اختصاصی و سرعت زیاد اشاره کرد. معمولا این نوع هاست به متقاضیانی توصیه می‌شود که سایت بزرگ و پربازدیدی دارند و از لحاظ پرداخت هزینه مشکل چندانی ندارند.

هاست میانه اختصاصی و اشتراکی

اگر به دنبال هاست ویژه‌ای هستید که اندکی از نوع اشتراکی فاصله گرفته و به مدل اختصاصی هم بی‌شباهت نباشد، هاست مجازی به شما توصیه می‌شود. فضای سرور در این سرویس به کمک تکنولوژی هایپروایزر تقسیم بندی می‌شود. این نوع هاست نسبت به اشتراکی بسیار مستقل بوده و مطابق نیاز کاربر، امکان نصب برنامه مورد نظر آن‌ها را فراهم می‌کند. این نوع هاست با مدل اختصاصی بی‌شباهت نیست، اما هاست ارزان تری نسبت به آن محسوب می‌شود.

به‌روزترین نوع هاست

هاست ابری به روزترین نوع هاست‌ها محسوب می‌شود که با استفاده از آن امکان پشتیبانی چندین سرور از سایت متقاضیان وجود دارد. عملکرد این هاست بدین شکل است که نسخه‌های وبسایت روی چند سرور قرار می‌گیرد و میزبانی از آن‌ها به طور همزمان اتفاق می‌افتد. نکته جالب توجه درباره این هاست، آسودگی خاطر به کار گیرندگان آن است. در واقع اگر یکی از سرورها در سرویس دهی مشکل پیدا کند، سرور بعدی سایت را به کاربران ارائه خواهند داد. همچنین هنگام به روزرسانی یا تعمیر یکی از سرورها، دیگر سرورها فعال خواهند بود و مشکلی در روند فعالیت سایت وجود نخواهد داشت. به همین دلیل با استفاده از این نوع هاست، دان تایم یا عدم دسترسی سایت به پایین‌ترین میزان ممکن خواهد رسید.

هاست رایگان؛ جذاب‌ترین نوع هاست

معمولا شرکت‌های هاستینگ این سرویس را به منظور جذب مشتری بیشتر و تست خدمات در اختیار متقاضیان می‌گذارند. اما این سرویس رایگان معمولا محدودیت زیادی از جمله نام دامنه، پهنای باند، فضای دیسک، امنیت و … دارد. به همین دلیل و به منظور کاهش مشکلات به متقاضیان هاست توصیه می‌شود، با توجه به معرفی انواع هاست، یکی از این موارد را خریداری و استفاده کنند.

تلاش نت؛ مرجع تخصصی خرید هاست و دامنه ir

افرادی که به دنبال خرید هاست ارزان و دامنه ir مناسب هستند، امکان مراجعه به سایت تلاش نت و مشاهده انواع هاست و خرید دامنه را دارند. تلاش نت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هاستینگ کشور است که با در زمینه خودکفایی هاستینگ داخل کشور موثر بوده و امکان خرید هر نوع هاست با پهنای باند مختلف را برای تمامی گروه‌های متقاضیان فراهم کرده است. افراد به منظور مشاهده هاست‌های مختلف این مجموعه کافی به وبسایت آن مراجعه کرده و با توجه به نوع سیستم عامل یا مقدار باند مورد نظر خود، هاست موردنظرشان را تهیه کنند.

قیمت ماهانه و سالیانه هر هاست با توجه به پهنای باند و دیگر مزیت‌های آن متفاوت بوده و در معرض دید متقاضیان قرار گرفته است. افراد به منظور تهیه هاست مناسب کار خود و دامنه می‌توانند با تیم پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند تا پیش از اقدام به خرید، انتخاب مناسب و درستی داشته باشند.

منبع: تلاش نت

انتهای پیام

مرتبط با : تلاش نت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز