افزایش ثبت دامنه ارزان IR از دامنه های بین المللی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در دنیای دیجیتال امروز، افرادی که قصد توسعه کسب و کار خود را دارند و می‌خواهند وبسایت داشته باشند، باید دامنه یا دامین خریداری کنند. خرید دامنه ir یا com باید به دلخواه و متناسب با سایت انجام شود. هزینه دامنه هم بسته به تجهیز آن، با توجه به هاست و … متفاوت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ممکن است برای برخی افراد این سوال مطرح شود که خرید دامنه چه کاربردی دارد؟ به هر حال هر سایتی به منظور معرفی در سرچ‌های اینترنتی باید یک دامنه داشته باشد تا مشتریان و کاربران آن از طریق دامین به وبسایت مجموعه متصل شوند. حال همه دامنه‌ها یک شکل نیستند. برای برخی کسب و کارها خرید دامنه  ir و برای برخی دامنه .com  و … توصیه می‌شود. در کل به شرکت‌ها خرید دامنه .co یا .com توصیه می‌شود. برخی مایلند تا با ایرانی بودن خود در سایت معرفی شوند و دامنه داشته باشند و با خرید دامنه ir این کار را انجام می‌دهند. فروشگاه با دامنه shop و تلويزیون با دامنه tv معرفی می‌شوند.

ثبت دامنه قیمت مناسب با تلاش نت

مجموعه تلاش نت فرآیند ثبت دامنه را برای مشتریانش با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. براساس اطلاعات موجود، سایت تلاش نت فقط با 4 هزار تومان امکان ثبت قیمت دامنه ir را فراهم کرده است. حتی تلاش نت در یک صورت به مشتریان خود دامنه رایگان اعطا می‌کند که آن هم مربوط به تهیه هاستینگ از این مجموعه است. در واقع هر سایتی نیاز به یک هاست ارزان و البته باکیفیت دارد. به همین دلیل برای خرید این مورد باید به یک مجموعه معتبر مراجعه کرد.

خرید هاست ارزان و افزایش دامنه

به منظور خرید دامنه ir افراد باید با سایر مسائل مانند هاست آشنایی لازم را داشت. سرویس هاست، لینوکس شخصی در جهت ارائه خدمات به وبسایت‌هایی با بازدید و مصرف معمولی از منابع سرور است که کدنویسی و برنامه نویسی آن بر پایه سیستم عامل لینوکس با زبان‌های برنامه نویسی پی اچ پی یا سی جی آی یا پرل اتفاق می‌افتد.

راز آسمان پایتخت

انتقال رایگان سایت به تلاش نت در کمترین زمان، امکان پرداخت اقساطی، آنتی ویروس و آنتی شل قدرتمند، تحویل آنی هاست، خدمات پس از فروش، آپتایم 99.9 درصد واقعی، گارانتی بازپرداخت وجه در صورت عدم رضایت طی 7 روز و … از امکانات هاستینگ تلاش نت هستند.

هاست‌های تلاش نت میزان فضا و پهنای باند بین پلن مناسبی دارند. تعدد بکاپ‌ها و نوع وب سرور در هر هاست این مجموعه متفاوت بوده و برای هر نوع هاست از برنامه ویژه‌ای بهره گرفته می‌شود. کارشناسان این مجموعه در تمامی زمینه‌ها اعم از تهیه و خرید هاست ارزان تا انتقال سایت از شرکت‌های مختلف به تلاش نت، همراه کاربران خواهند بود و آن‌ها را کمک می‌کنند. خرید هاست ارزان از این سایت به راحتی و با پرداخت کمترین مبلغ امکان پذیر است.

ویژگی‌های سرور مجازی مناسب چیست؟

همچنین افراد به راحتی می‌توانند از تلاش نت سرور مجازی ارزان بخرند. کاربران به منظور خرید سرور مجازی ارزان لازم است ابتدا هسته پردازنده، کرنل اختصاصی، حجم دیسک و … مورد نظر کاربر مشخص شود و سپس با توجه به آن سراغ بهترین نوع سرور با حداقل قیمت رفت.

تلاش نت سرویس‌های خود را از بهترین دیتاسنترها انتخاب کرده و به همین دلیل سرویس‌ها بدون قطعی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. حداقل سرعت دانلود و آپلود سرورها 500 مگابایت است و به همین خاطر هیچ وقت افت سرعت در سرویس‌های مجازی تلاش نت اتفاق نمی‌افتد.

پنل مدیریتی مناسب و دسترسی کامل به سرور، پیکربندی مساعد مبتنی بر کلود، مانیتورینگ و نگهداری سخت افزار و شبکه سرور، بهینه سازی و ایمن سازی اجرای پی اچ پی و نصب چند ورژن آن به منظور افزایش امنیت و کارآیی، امکان خرید خدمات بکاپ روی سرورهای مجزا و … از جمله ویژگی‌های سرور مجازی با کیفیت مدیریت شده هستند.

افراد به منظور خرید سرور مجازی ارزان می‌توانند به وبسایت تلاش نت سر زده و از شرایط آن آگاهی پیدا کنند.

مختصری درباره تلاش نت

تلاش نت یک مجموعه فعال در حوزه هاست، دامنه، سایت و سئو و سایر موارد مرتبط با این موضوعات است. هر فردی اعم از طراح یا سئوکار می‌تواند از خدمات تلاش نت استفاده کند. تلاش نت از آغاز کار خود تاکنون سعی کرد به مشتریان خود خدمات و محصولاتی با بالاترین کیفیت ارائه دهد. سرمایه گذاری این مجموعه روی سخت افزار، نرم افزار و زیرساخت‌های شبکه موجب شده تا کاربران تنها به توسعه خدمات آنلاین و الکترونیکی خود بپردازند و نگران موضوع دیگری نباشند.

انتهای پیام

مرتبط با : تلاش نت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز