نیسان پاترول 2023 ؛ شاسی بلندی برای شرایط سخت (ویدیو)

شاسی بلند محبوب و پرطرفدار نیسان پاترول در سال 2023 دستخوش تغییرات زیادی شده است و از فناوری های پیشرفته و به روزرسانی های زیادی در طراحی بدنه ظاهری بهره می برد. پلتفرم دیجیتالی و نوآورانه این خودرو نیز از نظر فنی به روزرسانی شده و توانایی های این شاسی بلند را افزایش داده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند نیسان پاترول 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس نیسان پاترول 2023 با دو موتور شش و هشت سیلندر به بازار عرضه شده است. موتور بنزینی شش سیلندر قادر است 275 اسب بخار نیرو و 394 نیوتن متر گشتاور تولید کند و با عملکرد بی نظیرش برای هر گونه ماجراجویی آمادگی دارد. موتور افسانه ای هشت سیلندر نیز می تواند 400 اسب بخار نیرو و 560 نیوتن متر گشتاور تولید کند و قدرتی بی نظیر در اختیار راننده قرار بدهد.

سیستم پاشش مستقیم سوخت و زمان بندی متغیر سوپاپ ها باعث می شوند موتور در هر شرایطی عملکردی بالا داشته باشد و به راحتی از پس موانع بر بیاید. اگر هم صرفه جویی در سوخت برایتان اهمیت دارد با فعال کردن حالت Eco می توان میزان مصرف سوخت را پایین آورد.

آریاک سفر

هر دو موتور در کنار یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک قرار می گیرند ولی چنانچه راننده بخواهد می تواند دنده ها را به صورت دستی نیز تعویض کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز