زیبایی و شکوه کیا اپتیما 2023 که به تازگی وارد ایران شد (ویدیو)

کیا اپتیما که در سال 2023 با نام جدید کیا کی 5 وارد بازارهای جهانی شده است از سبک و سیاق جدید و متفاوتی بهره می برد و نمای داخلی و خارجی آن دستخوش تغییراتی شده اند. این خودرو به قصد رقابت با هوندا آکورد، تویوتا کمری و نیسان آلتیما به بازار آمده است و می تواند گزینه ای بسیار مناسب در سگمنت سدان های خانوادگی به شمار بیاید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا اپتیما 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی کره ای کیا برای این که بتواند مشتریانی از بازار آمریکا را جذب بکند نام اپتیما را به کی 5 تغییر داده است و تغییراتی که بر روی این خودرو صورت گرفته است فقط به تغییرات ظاهری محدود نمی شود.

کیا اپتیما 2023 با دو موتور چهار سیلندر و توربوشارژری متفاوت قابل خریداری است. موتور استاندارد یک موتور 180 اسب بخاری است ولی امکان سفارش موتور قوی تر و 290 اسب بخاری جی تی نیز برای مشتریان وجود دارد. موتور جی تی باعث می شود شتاب صفر تا صد این سدان خانوادگی برابر با 5.2 ثانیه باشد.

آریاک سفر

هر دو موتور در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرند ولی مدل جی تی با بهره گیری از گیربکس دو کلاچه تعویض دنده هایی سریع تر دارد.

در بازارهای جهانی قیمت تیپ پایه LXS در حدود 26415 دلار و قیمت تیپ جی تی در حدود 27815 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

 

 

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “زیبایی و شکوه کیا اپتیما 2023 که به تازگی وارد ایران شد (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز