شاسی بلند سوزوکی جیمنی ؛ یک آفرودر واقعی (ویدیو)

اگر یک شاسی بلند چالاک و کاربردی می خواهید که توانایی های آفرود خوبی هم داشته باشد، حتماً باید به سوزوکی جیمنی نگاهی بیندازید. این شاسی بلند جمع و جور نخستین بار در سال 1970 به عنوان یک خودرو چهار چرخ محرک سبک وارد بازار شد و نسل چهارم آن هنوز هم از همان فرمول قدیمی پیروی می کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سوزوکی جیمنی مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سوزوکی جیمنی خودرویی خاص و منحصر به فرد است و به سختی می توان آن را در دسته ای از خودروها گنجاند ولی می توان آن را همتراز با شاسی بلندهای جمع و جوری مانند کیا استونیک، سئات آرونا و رنو کپچر دانست.

نیروی پیشرانه سوزوکی جیمنی 2023 را یک موتور 1.5 لیتری تأمین می کند که قدری پر سر و صداست و می تواند 100 اسب بخار نیرو تولید کند. این موتور می تواند به انتخاب مشتری در کنار یک گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک قرار بگیرد.

آریاک سفر

از تجهیزات سوزوکی جیمنی می توان به شیشه های برقی، روکش صندلی پارچه ای، کولر، سیستم کنترل کشش در سربالایی، ترمز اتوماتیک در میسرهای لغزنده و رادیو ضبط اشاره کرد. چنانچه صندلی های عقب خوابانده شوند فضای باری برابر با 377 لیتر در اختیارتان قرار می گیرد. دو کیسه هوای صندلی های جلو نیز از تجهیزات استاندارد به شمار می آیند.

با این که سوزوکی جیمنی یک خودرو آفرودی است ولی کیفیت سواری آن در شهر و بزرگراه نیز خوب و لذت بخش است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سوزوکی
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز