نگاهی به مزرعه پیشرفته کاشت آناناس (ویدیو)

لست سکند

در سال 2020، تجارت آناناس چه به صورت تازه و چه به خشک به رقمی برابر با 2.11 میلیارد دلار رسید و این میوه خوشمزه را در جایگاه هزار و صد و نود و هفتمین محصول پر معامله جهان قرار داد. اگر تا به حال به این فکر افتاده اید که این میوه خوش طعم چگونه کاشت و برداشت می شود بهتر است ویدیویی که در ادامه می آید را ببینید که سفر پرماجرای آناناس از مزرعه تا میوه فروشی محل شما را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، در سال 2020 بزرگترین کشورهای صادرکننده آناناس به ترتیب کاستاریکا، فیلیپین، هلند، ایالات متحده آمریکا و چین تایپه بوده اند. بوته آناناس کوتاه و تنومند است و ارتفاع آن به 40 تا 150 سانتیمتر می رسد. آناناس یک میوه گرمسیری و نیمه گرمسیری است و در دمای بین 18 تا 35 درجه سانتیگراد بهترین رشد را دارد. هوای سرد به مدت طولانی می تواند رسیدن این میوه را به تأخیر بیندازد و آن را ترش و اسیدی کند. در دمای 2- درجه سانتیگراد، بوته آناناس به کلی آسیب می بیند و خراب می شود.

راز آسمان پایتخت

بوته آناناس برای این که بهتر رشد کند به نور زیاد آفتاب نیاز دارد و باید در مقابل وزش باد نیز محافظت بشود. بهتر است بدانید تقریباً بین 18 تا 32 ماه طول می کشد تا یک بوته آناناس به اندازه کافی رشد کند و میوه بدهد و میوه آن پس از چیدن به رسیده شدن ادامه نمی دهد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “نگاهی به مزرعه پیشرفته کاشت آناناس (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز